Terkini

Panas:Kontraktor kroni UMNO sudah sapu duit baik pulih rumah penduduk miskin di Parlimen Bukit Gantang bernilai RM7000.00

Rumah yang dibaik pulih oleh kontraktor syarikat dipilih kerajaan BN ,didakwa bernilai RM7000.00 .Hanya bumbung zink di bahagian dapur yang dibaiki. Kontraktor beri almari dapur dan bumbung zink untuk tutup mulut.Kelihatan jiran keluarga ini menunjukkan sesuatu kepada Pegawai Pusat Khidmat Ahli Parlimen Bukit Gantang.
Hadiah almari kabinet dapur yang diberi kepada penduduk oleh kontraktor yang dipilih oleh Kerajaan BN untuk menutup mulut penduduk kampung,di Dun Changkat Jering supaya tidak mengadu kepada SPRM.

Atap bumbung di bahagian depan tidak diganti.

Gempar di DUN Changkat Jering,rumah penduduk kampung yang dibaikpulih atap bumbung bernilai RM7000.00 hanya dibaiki bumbung dapur sahaja. Itupun dikatakan bocor.Kayu digunakan kayu lama.Almari diberi untuk menutup mulut supaya tidak bising.
***** minum rezki halal --syarikat pula kong kalikong*****

0 Response to "Panas:Kontraktor kroni UMNO sudah sapu duit baik pulih rumah penduduk miskin di Parlimen Bukit Gantang bernilai RM7000.00"

Post a Comment