Terkini

Nizar dibenci UMNO disayangi penduduk.

DS Nizar menyampai sumbangan sempena  bulan Ramadhan al-Mubarak kepada penerima sumbangan .Turut kelihatan Ustaz Idris  Ahmad ,AJK PAS Malaysia dan Ustaz Nordin jaafar ,YDP PAS Bukit Gatang.
Seorang daripada penerima sumbangan.


Changkat Jering. Pusat Khidmat Ahli Parlimen dan PAS Kawasan sekali lagi mengadakan program bantuan untuk fakir miskin,OKU,ibu tunggal dan anak yatim.

Pada tahun ini program bantuan tidak lagi berpusat tetapi lebih ke arah turun ke kampung-kampung. Kelmarin 28 Julai, seramai 80 orang penerima sumbangan diberi bantuan . Bantuan berupa beras dan wang ringgit.Bantuan disampaikan oleh DS Nizar .Kampung yang terpilih pada kali ini Surau Ahmadiah Sungai Petai,Changkat Jering.Sumbangan itu tidak mengira siapa.Pusat Khidmat Ahli Parlimen membantu tidak berdasarkan ideologi politik.Janji mereka sememangnnya layak untuk dibantu.

Sementara itu YDP PAS Bukit Gantang ,Ustaz Nordin Jaafar  meminta dermawan untuk menderma kepada  Tabung Prihatin  May Bank 558051304442. Menurut Ustaz Nordin lagi,pada kali ini kita memerlukan RM66,200.00  untuk diberi kepada OKU,ibu tunggal ,fakir-miskin dan anak yatim.  

1 Response to "Nizar dibenci UMNO disayangi penduduk."