Terkini

Majlis sedikit cacat ,OCPD Taiping tak mahu salam Nizar.

Ini OCPD kita Tuan Yusof , orang Perlis kata Dato' Akram kepada DS Nizar dan tetamu yang hadir.Turut kelihatan Datin Seri Fatimah Taat ,isteri DS Nizar.OCPD Taiping ,Tuan Yusof langsung tidak mahu  bersalam dengan DS Nizar.OCPD Taiping itu terus balik tanpa menuggu majlis selesai.Itupun balik ikut pintu belakang.Lagak beliau tidak profesional langsung.
DS Fatimah Taat ,isteri DS Nizar  menyampaikan duit raya kepada anak yatim dari Kg Cheh ,Bukit Gantang.Majlis menyampaikan bantuan  kepada anak yatim ini dianjur Dato Akram,Pengerusi Masjid Hanafi,.Tetapi menjadi sedikit cacat kerana ,Dato Akram mengajak OCPD Taiping bertemu dan duduk dengan DS Nizar  langsung tidak dilayan Tuan OCPD itu.
 
DS Nizar bergambar kenangan dengan Dato Akram sebaik selesai Majlis Penyampaian Bantuan Aidilfitri daripada Dato Akram,Pengerusi Masjid Hanafi.Turut kelihatan Ustaz Ahmad Fakharudin YDP Pas Taiping.
Taiping, 6 Ogos- DS Nizar menghadiri majlis penyampaian bantuan fakir miskin dan anak yatim yang dianjur Dato Akram. DS Nizar dijemput untuk turut sama menyampaikannnya.Sebanyak 100 orang fakir miskin dan 20 orang anak yatim diberi duit raya dan sekampit beras , dan sekilo gula.

Majlis agak sedikit cacat apabila OCPD Taiping,Tuan Yusuf meninggalkan majlis tanpa bertegur sapa dengan DS Nizar. 

5 Responses to "Majlis sedikit cacat ,OCPD Taiping tak mahu salam Nizar."

  1. Gambar mengelirukan. Yang mana satu TUAN OCPD dan yang mana satu DATO AKRAM?

    ReplyDelete
  2. takpe..die segan tu...pencen sok die masuk pas..jgn bimbanggg..

    ReplyDelete
  3. dia faham, dia species anjing, mana leh salam ngan datuk nizar. nanti dato nizar kena samak plak.

    ReplyDelete
  4. nizar banyak buat huru hara...kira menyusahkan OCPD tu la :))...kalau OCPD taknak salam...why not Nizar hulur salam?

    ReplyDelete