Terkini

Pegawai Khas DS Nizar yang dibenci UMNO.

Pegawai Khas DS Nizar  ,Tuan Haji Zainuddin Hamzah yang berumur 60 tahun bersama TYDP,Ustaz Zulkifli Ahmad membantu Abang Din yang tayarnya "pancit " menaikkan motorsikal naik  atas'pick up' Pusat Khidmat Ahli Parlimen Bukit Gantang.  Kelihatan di atas kereta Sdr Fadhil Idris,Setiausaha Pas Kawasan Bukit Gantang.Foto diambil pagi tadi,12 September dekat Terowong Menora,Jelapang hala ke Ipoh. Foto dan  berita blog Orang ni


Catatan ini agak personal sedikit. Pegawai DS Nizar ,bernama Haji Zainuddin Hamzah ,baru-baru ini 10 September ,genap berusia 60 tahun.Masih bertenaga.Prestasinya di DUN Trong  memang terbaik.UMNO Bukit Gantang memang tidak senang duduk dengan Pegawai Khas DS Nizar ini.Hj Zainuddin Hamzah ,Pegawai Khas DS Nizar khusus untuk membantu penduduk di DUN Trong. Hj Zainuddin Hamzah juga AJK PAS Kawasan Bukit Gantang.Memegang  jawatan Pengerusi Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan.

Baru-baru ini terdapat orang PAS yang tak faham, meminta Tn Haji Zainuddin ini dipecat,kerana keluar kenyataan minta DS Nizar tunai janji mengadakan kenduri kesyukuran atas kemenangan saman fitnah atas Utusan.(isu www1).Terdapat orang yang cetek ilmu,yang masih mengamalkan fahaman ketuanan Melayu.Orang ini cuba lontar idea remeh,sedangkan soal besar mereka lupa.Mereka tak tahu,mereka masih mempunyai fahaman "ketuanan Melayu" yang tidak sesuai  dengan  ajaran Islam.Mereka tak tau PAS parti politik dan parti dakwah.

0 Response to "Pegawai Khas DS Nizar yang dibenci UMNO. "

Post a Comment