MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

kita olang mau tengok Pas ada kuat,Changkat Jering ma!!!!!

Ada olang cakap Pimpinan PKR dan orang PKR tak mau datang ,PAS Bukit Gantang punya program. Ceramah Makan durian dekat Taman  Simpang Setia,bt 2 1/2,Jln Simpang-Taiping.Ada orang  PKr cakap,kami mau boikot,mau tunjuk PAS ada kuat ke takdak kuat!!!!!.  
Kelmarin 6 Disember, jamuan durian Taman Simpang Setia,Dun Ckt Jering ,pada  5 Disember jamuan durian dekat Kuala Sapetang,Pas tetap bikin kerja. Orang PKr ,banyak baik mengaku,kami banyak kuat .Kalau Pas kami tadak tolong, Pas mana ada sokongan.Orang PKR cakap, kami tetap mau boikot ini program PAS."kami banyak ranting,ini Dun Ckt Jering ,kami banyak kuat ma!!!!!Ada pula orang PKr cakap,mau ini kerusi li tukar sama kerusi lu menang!!!!
Gua mau tanya PKr ada bikin kerja ka dekat DUN Kuala sapetang???Itu pusing-pusing tengok banjir pun ,gua tengok YB Tai  Sing Ng satu olang!!!!. ada jalan-jalan pusing kampung Melayu ma!!!!.Gua terpaksa tulis ini kerana,, orang PKR cakap besar sama gua.!!!!

6 Responses to "kita olang mau tengok Pas ada kuat,Changkat Jering ma!!!!! "

  1. Apahal ni? Klu ya pun PR tak seteguh spt yg dicanang2kn di perak, tak boleh ke jgn dedahkn dlm blog?? Apa, PAS ingat boleh perintah perak ke klu tak gabung dgn PKR dan DAP? Kenapa, korang pkr dan pas tak reti nak bermesyuarat ke?? Hal mcm ni patutnya bentang dlm mesyuarat! Gaduh la sampai terbalik meja pun, cari jln penyelesaian, bukan kecoh dlm blog konon pas kuat... Jgn riak dgn apa yg awak ada, sebaliknya pas dan pkr kena bersatu klu nak jatuhkan bn.. Klu mcm ni punya perangai, jgn haraplah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn cepat melatah bro.... klu tak tau dok diam2... jgn loncat dan lompat mcm jailu dan behrang... nt malu sendiri.... yg kuat hanya Allah, PAS bkt gtg hanya menjalankan amanah dan amanat yg diberi... bro lu ingat pkr kuat sangat ke...? klu tak mau kecoh2 serah balik changkat jering dekat PAS... pkr bukan buat kerja pun kat bkt gtg terutama changkat jering... mcm ni cara jaga hati penduduk setempat... mcm ni nak kalahkan bn... mcm ni nak ke putrajaya...? saya bercakap sebagai penyokong PR di cgkt jering @ bkt gtg teramat kecewa dgn pkr bukit gantang yg tak pernah turun padang...

      Delete
  2. Ha ah, simpan aje, tak payah canang satu malaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu tak payah canang hg dok diam2... klu umno kenapa hg yg canang....? sebab tak betulkan kan kan...? ni sbb pkr bkt gtg tak betul la kena canang.... tak turun padang tak pernah ambil tau masalah penduduk setempat terutama cgkt jering tempat yg mereka lahirkan pengkianat dan tempat yg mereka kianat pada amanah penduduk yg mengundi mereka semasa pru12... alih2 nak pru13 baru dtg mengaku ni kawasan pkr.... piiiiiiiraaaaahhhhhhh....

      Delete
  3. haiyaaahhhh...boloh punya olang aaaaaa.....olang suluh bersatu bukan bertinju.....tp ini celita ada botot kaa....atau cuma propaganda saja.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. haiiiiyaaaaa.... byk botoiiiii loooo itu bodoh punya olanggggg kija tak mauuuu... undi mauuu... itu haaa... cilaka punya olanggg.... olang kasi undi suruh bikin kija ini haa dpt undi jadi katak lompat sana umno.... yg lain hilang ooooo... itu pkr sudah mati ooooo dkt bkt gtg.... tapi ini dekat undi aaaa baru wa ada dgr nama itu pkr bkt gtg oooooo..... dkt 5thn hilang aaa sikalang ada dgr olang ckp ini kawasan pkr bkt gtg, pkr bkt gtg manyak kuat oooo.... wa rasa mau gelak oooooo..... hahahahaa... hahaahaha... itu haaaa sama mcm umno oooo... dkt undi baru mali oooo.... haiyaaaa... kasi pas la tading... itu pas haaa rajin kija oooo.... itu nizar haaaa dgn dia punya olang selalu wa tgk turun jumpa olang oooo... itu balu olang suka ooooo.....

      Delete