Terkini

UMNO pembangkang,ustaz UMNO hentam kaw-kaw-Nizar

Percayalah ,insyaAllah ,apabila UMNO sudah tidak ada kuasa nanti  ,inilah ulama'   yang menjadi wira ummah  yang akan disokong oleh  ahli UMNO termasuk ulama' mereka.
Puluhan tahun kata - katanya ibarat semalam baru dilafazkan membuatkan syaithan yang dikenali tidak mampu lena sepanjang zaman.


Buat kata DS Nizar"bila umno jadi pmbakang ustadz yg sokong umno skarang akan puji melambong PR dan hentam umno kaw kaw"


2 Responses to "UMNO pembangkang,ustaz UMNO hentam kaw-kaw-Nizar"

  1. Memang pun!!! Tabiat orang-orang yang menggunakan agama bagi mencari kedudukan memang begitu. Semasa Genghis Khan menakluki Samarkand,MUFTI bersama sekumpulan pemimpin Islam telah berkumpul di sebuah Masjid. Apabila melihat Ghenzhis Khan meluru dengan kuda terus masuk ke dalam masjid tempat mereka berkumpul, Mufti dan penjual agama tersebut menggeletar ketakutan lalu berlutut di hadapan kuda Ghenzhis Khan dan memuji-muji keagungan pahlawan Monggol tersebut serta memburuk-burukkan "taukeh" mereka dulu, Sultan Muhammad Khorezm Shah.

    Ghenzhis Khan lalu menarik janggut Tok Mufti Harussani, maafkan saya, Mufti Samarkand dan menempelak dengan kata-kata...

    "Tidakkah kamu semua patut merasa malu kerana aku telah menghina tempat ibadatmu, masuk bersama tungganganku (kuda) sedangkan engkau berlutut di sini memuji-mujiku. Sepatutnya kamu mati kerana mempertahankan maruahmu!", herdik Ghenzhiz Khan kepada Harussani...maafkan saya.... Mufti p0engampu itu.

    ReplyDelete
  2. Sape Mamat ni gua tak Kenal, tolong Bagi pencerahan skit

    ReplyDelete