Terkini

Foto calon PAS bonceng motor sama calon UMNO,pengundi atas pagar keliru.

 "SPORTING" Calon PAS DUN Kubu Gajah, Ust Mohd Nazri Din bersama calon umno Kubu Gajah, Hasbullah Alias bersama-sama menaiki motor dalam kempen PRU 13 .
Foto di atas antara faktor yang didakwa kenapa pengundi atas pagar tidak mengundi Ustaz Nazri Din.Akhirnya pengundi atas pagar memilih Ahmad Hasbullah Alias kerana beranggapan calon PAS itu mesra BN.Seolah-olah pengundi melihat dasar PAS dan UMNO tidak ada perbezaan.Ahmad Hasbollah Alias mendapat undi 5,807 dan Ustaz Nazri Din 4,722.Majoriti PAS kalah 1,085 berbanding 66 undi pada 2008.

2 Responses to "Foto calon PAS bonceng motor sama calon UMNO,pengundi atas pagar keliru."

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. bersabar sahaja dan berusaha untuk memberikan yang terbaik. Penyatuan UMNO-PAS mmg pada saya tidak bersetuju, kerana dasarnya yang tidak kepada Islam. tetapi Islam tidak mengajar kita untuk tidak berada disamping mereka yang mempunyai ideologi yang berbeza. Kemenangan Islam bukan terletak kepada undi semata-mata, malah akhlak dan taqwa juga menjadi ukuran. Jikalau pengundi masih memilih BN daripada PAS kerana beranggapan calon itu mesra BN, kerja kuat untuk memansuhkan kefahaman itu penting.

    ReplyDelete