Terkini

Apa khabar,YB Nasruddin YB Nik Abduh,harga minyak sudah naik.?

Lambat pulak Yb Nasruddin dan Yb Nasruddin ulas tentang naiknya harga petrol.Yb Nik Abduh ,tidak pula menonjolkan diri untuk  berjuang tuntut royalti minyak bagi Kelantan.

Nasib rakyat. HARGA petrol naik.

11 Responses to "Apa khabar,YB Nasruddin YB Nik Abduh,harga minyak sudah naik.?"

  1. Mereka berdua dgn gang UG akn melenting jika harga minyak dhab naik......tau je lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parlimen Ketereh PKR kalah sedang DUN dlm Ketereh seperti Kadok dan Melur PAS menang besar???? Boleh kah ulama di percayai dan kata di buli?

      Delete
  2. Depa ada kisah ke? Apa depa cakap dalam parlimen. Mohon depa tak dicalonkan lagi dan tiada dalam saf kepimpinan

    ReplyDelete
  3. Depa dua orang dan geng UG tak terkesan dengan kenaikan ini. Depa guns air perigi/sungai ganti minyak. Begitu juga dgn kenaikan kos hidup. Depa atasi dengan edar tin milo masa ceramah. Lagi barang keperluan naik, lagi kerap ls depa ceramah supaya boleh lagi kerap edar tin milo.

    Tu pasai depa tak kisah pasal keperitan hidup rakyat. Tu pasai depa dok sebok nak berbaik dengan UMNO sebab selain dari sumber tin milo, depa leh pulun jawatan dan kuasa plak. Lagi lebat masyukkkk dari edar tin milo

    ReplyDelete
  4. Parlimen Machang – BN menang 805 undi
    Dun Pulai Chondong – Pas menang 919 undi
    Dun Temangan – Pas menang 1085 undi
    Dun Kemuning – Pas menang 1034 undi.

    Pas sapu bersih tiga dun dalam parlimen Machang dan menang dengan undi 3038 undi, tetapi PKR boleh kalah parlimen dengan 805 undi.

    Ini semua maknanya apa kalau bukan kerana rakan tahaluf siyasi sendiri tikam dari belakang? Ini macam pun nak terpekik terlolong cakap PAS kena buli?

    ReplyDelete
  5. Parlimen Ketereh PKR kalah sedang DUN dlm Ketereh seperti Kadok dan Melur PAS menang besar???? Boleh kah ulama di percayai dan kata di buli?

    ReplyDelete
  6. Orang pasir mas tak nak nik buduh, kerana bapak mursyidul bolehlah tanding...otak mcm kera di hutan

    ReplyDelete
  7. tu laa nik abduh, mu kena belajar lagi bab2 politik ni....aku rasala kalu mu bukan anak TGNA, mu dah kena terajang dah...mulut serupa bangkai. Nak cakap tak pikir dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan takat diterajang tapi ditelanjang.....bwah jubah tk ada sluar dalam saperti Tapa Sua.

      Delete
  8. manalah dua abdul tu peduli bagi mereka kenaikan tu tak ada kena mengena dengan syarak..ok la..rakyat susah apa pedduli....

    ReplyDelete