Terkini

PACAK papan tanda ,tak boleh lebih cerdik daripada Presiden.

 Awat,pacak di luar ,kata hak milik PAS.Jika rezab jalan kena dapat kebenaran pihak berkuasa.PAS nampak sangat gelojoh.Tunggulah proses perundangan untuk menegakkan keadilan.Nampak tak cerdik.Mungkin tak boleh lebih cerdik daripada Presiden.
Awat pandang -pandang. Kita pacak di luar Wisma Tok Guru.Bukan dalam kawasan premis.

18 Responses to "PACAK papan tanda ,tak boleh lebih cerdik daripada Presiden."

  1. Puak -puak bukan cerdik sangat bodoh piang...

    ReplyDelete
  2. Puak -puak bukan cerdik sangat bodoh piang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak2 yg pemimpin mereka tak ada nama langsung dalam geran tanah tu lagi lah bangang pangggg... tu pun degil tak mau keluar.. memalukan islam je lah korang ni.. DAP pun tergelak tgk gelagat PAN yg tak ada nama individu yg boleh dikaitkan dgn PaN langsung dlm geran tanah tu..

      Delete
    2. PAS ada nama dalam geran tu ke??? Hahahahahah bangang betul budak ni!!!! Cerita pumpang-pumpang sendiri yang kena balik!!!!

      Doa jahanam PAN PAS sendiri kena jahanam akibat ribut!!!

      Kau tak memalukan ISlam pulak ke???? Hahahahaha!!!

      Orang suruh sekolah pandai-pandai kau tak nak belajar sebab tu jadi bongok macam ni!!!!

      Ada dua bukti mengatakan Husam adalah pemilik bersama yang ada hak di sisi undang2!!!

      1. Surat kebenaran daripada Dato' Rosli iaitu pemilik de-facto tanah tersebut

      2. Kenyataan rasmi daripada Dato' Rosli pada 16 September 2016 https://www.youtube.com/watch?v=B-Z-7SIxWPg

      Apa yang PAS ada??? Bukan DAp sahaja, satu negara tergelak tengok gelagat PAS bongok nak mampos!!!

      Aku tanya kau sekali lagi puak2 PAS yang bongok tu ada nama ke dalam geran???

      Ada kebenaran daripada pemilik ke???

      Terlalu bodoh!!!

      Delete
  3. helo lebai2..
    pi balik tidor lg baik lah
    pemimpin kamu tgh honeymoon dgn bini dan keta mewah.

    korang je lah jadi dungu. sila takbir kuat2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa masalahnya naik keta mewah kalau mampu? Ko jangan lah nak sempitkan islam sampai tak boleh nak jadi kaya langsung ke? Macam ni ke korang citer kat DAP tentang islam? Kesah sahabat2 nabi yg kaya raya ko tak bgtahu kat DAP ke? Ko ni dah jelas guna agama nak pancing simpati DAP.. patutlah DAP sampai sekarang tak paham ttg islam..

      Delete
    2. Masalahnya ialah kalau kebas wang 90 juta buat dedak hahahaha!!!!

      Tak payah kau nak cakap lah. Dato' Taki apa ada dulu. Ada firma guaman besar sampai boleh jadi kaya-raya ke???

      Makan duit haram memanglah masalah!!!

      Kau yang sempitkan Islam sampai dah kantoi jual agama pun masih kau nak bela lagi!!!

      Kau ingat depan Allah Azzawajalla kau boleh lepas ke cerita merapu tanpa kaji-selidik???

      Kau ingat Allah tu bodoh tak ada pelajaran macam kau ke???

      Delete
  4. PAS macam budak2...
    Tapi parti Islam,kalau tenguk sikapnya lebih baik pulak perangai non-muslim
    Sikap kebudak-budakkn Pas mendakwahkn bukan Islam menjauhkn Islam..kalau nak buat kerja agama, tunjukkn apa yg boleh mmbuat org Islam n non Muslim lebih merapati agama Islam seterusnya berminat untuk amal Islam..kena bawa akhlak Nabi bukan berceramah je ttg agama tapi akhlak buruk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tok janggut,

      Berdakwah kpd non muslim dgn tunduk kpd non muslim adalah satu perkara yg berbeza.. simple.. marilah kita ikut saranan imam syafei..

      Aku setuju kena bawak akhlak Nabi, bila perlu berperang dgn kaum musyrik kita perang lah.. jangan memanjang tunduk kpd non muslim tapi masih nak mengaku berdakwah.. ni bukan ikut nabi tapi ikut nafsu yg dah biasa jadi barua..

      Delete
    2. An Anonymous,

      Berdakwah kpd non muslim dgn tunjuk kpd Jho Low pembiaya filem lucah dan pengebas duit rakyat adalah satu perkara yang berbeza... simple... Imam Syafie pun tak suruh makan dedak 90 juta hahahahaahahaha!!!

      Kau setuju kena bawak akhlak Nabi, tapi kau tu kaki fitnah, akhlak Nabi apa yang kau bawak???

      Akhlak NABI ke akhlak BABI hahahhahahaha???

      Orang bodoh tak ada pelajaran macam kau, kau sendiri pun tak tahu bila perlu berperang, kau nak cerita apa???

      Jho Low tu bukan non-muslim kebas duit rakyat buat filem lucah ke??? Kenapa walaon samggup jadi balaci Jho Low???

      Walaon memang rata2 bodoh!!!

      Delete
  5. Dalam gambar tu yg nampak dipacak bendera DAP...kalau betul ahli PAS pacak bendera DAP bukan ke ini nak menimbulkn mmfitnah namanye...
    Kalau betui le..kesian betul kat puak2 lebai ni..kata ada ulamak, ada ramai ustaz..kenapa tak ada yg menegur perbuatan mereka ni atau mereka dah dpt restu...??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tok janggut,

      Ko fikir PAS ni macam PAN ke tak jijik pegang bendera DAP? Nak pasang jauh sekali..tolol..

      Delete
    2. Hukum Islam mana jijik benda yang tak najis???

      Gay banyak di Kelantan kau tak jijk ke???

      Nak pasang pasar saiz jamban nampak bontot kau tak jijik ke??? Tolol nak mampos!!!

      Delete
  6. ...pacak jangan tak pacak, nanti terpacak kes nanya. Ada er t?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes apa? Kes fitnah akaun affin? Keh keh

      Delete
    2. Kes fitnah Razman??? Dah kantoi dah keh-keh

      Delete