Terkini

Teori konspirasi,sudahlah YB Nik Abduh,.buat malu dekat orang.


YB Nik Abduh buat hal lagi.Pada kali ini timbulkan teori konspirasi antarabangsa menjatuhkan TG haji Hadi dan Majlis Syuro PAS(klik)

Janganlah  nanti orang tuduh berbohong pula(klik)

Mungkin  Ustaz Nik Abduh yang membesar di luar negara tidak pernah mendengar nasihat Tok  Guru Nik Aziz dalam tahun 1990.

SelePAS menang PRU 1990, TGNA pesan kpd Pimpinan PAS Klate, "Biarlah kecek kita masa kuliah ko, masa ceramah ko, akhir skali tu..ore braso kesian belas braso simpati kpd PAS..jgn buwi ore braso kita dlm PAS ni agah.."sumber FB Dato Wan Rahim.

Nik Abduh,sudahlah bercakap. Beri tumpuan di Pasir MAS.Jangan sampai pengundi sendiri meluat dengan wakil rakyat mereka.

4 Responses to "Teori konspirasi,sudahlah YB Nik Abduh,.buat malu dekat orang."

  1. Tuan

    Nik Abduh ni barang punah ranoh. Artikel mengenai konpirasi antarabangsa hendak menjatuhkan TGHH mula muncul pada 3 oktober 2014 dalam blog anaksengat. Blog ni memang blok penyokong tegar TGHH dan UG. Tulisannya lebih banyak merekacipta hayalan dari realiti yang ada depan mata kita. Lebih banyak halusinasi yang takde hujah kukuh. Dibawah adalah link artikel yang Nik Abduh cilok untuk tunjuk kebodohannya.

    http://anaksengat.blogspot.com/2014/10/jatuhkan-tuan-guru-haji-hadi-agenda.html?m=1#comment-form

    Nik Abduh kaitkan dengan kerja-kerja musuh di Mesir dan Syria. Jauh s3kali tersasar. Keadaan geopolitik disini jauh berbeza dengan geopolitik di Malaysia. Permainan musuh Islam di timor tengah secara umumnya ialah meng3nai p3nguasaan minyak yang m3njadi nadi k3pada kewujudan negara-negara barat. Survival mereka. NEGARA BARAT BERGANTUNG NYAWA D3NGAN APA KAT MALAYSIA NI? Biji getah ke?

    Kedua. Musuh Islam akan cuba menjatuhkan mana-mana p3mimpin Islam jika beliau m3njadi ancaman kepada mereka? Apa yang TGHH telah mengeluarkan pelbagai fatwa antarabangsa yang akan memusnahkan kep3ntingan musuh-musuh Islam seluruh dunia ke s3hingga b3liau m3njadi b3gitu bahaya?

    Satu-satu fatwa TGHH yang aku p3rnah dengar yang kontreversial ialah BELIAU M3NGKAFIRKAN ORANG UMNO dengan Amanat Haji Haji dalam tahun 80an dulu. Nampaknya pada khayalan Nik Abduh, TGHH ini l3bih bahaya dari Dr Yusuf AlQardhawi....Masya Allah!

    Ketiga, dengan tindakan TGHH dan UGnya didalam krisis MB Selangor sudah cukup untuk b3liau m3njatuhkan kredibiliti beliau dan menghancurkan PAS. Ditambah pula dengan pertunjukan kurang asam p3nyokong-penyokong beliau ( bukan penyokong ulamak) di Muktamar PAS ke 60 sudah cukup untuk m3njatuhkan beliau dan PAS. MUSUH-MUSUH ISLAM ANTARABANGSA DAN DALAM NEGARA TAK PERLU BERBUAT APA-APA PUN UNTUK M3NJATUHKAN TGHH KERANA BELIAU LEBIH CEKAP MENJATUHKAN DIRINYA SENDIRI DAN PAS!

    Jadi berbalik kepada Nik Abduh ini, eloklah ada pemimpin PAS menasihati beliau supaya jangan bukak mulut bodoh beliau. Atau menasihati ayahandanya supaya basuh sikit k3bodohan Nik Abduh ini s3belum orang luar tolong basuh kaw...kaw. Di Kelantan tu ghamai orang bekeng.....


    ReplyDelete
  2. Ini lah tahap pemikiran dan ilmu Ahli Parlimen bertaraf ulama muda Parti Agama Malaysia PAS...hampeh...

    ReplyDelete
  3. Aduhai Nik Abduh, cukup-cukuplah menyerlahkan ketidakcerdikan kamu setiapkali kamu mengutarakan buah fikiran kamu. Dalam keadaan yang ada, ulama2 akal pendek seperti anda yang akan meruntuhkan kepimpinan TGHHA. Cukuplah menjadi seperti badut-badut sarkis.
    Lagi pulak, TGHHA masih belum tersenarai didalam "500 most influential Muslim for year 2014/2015". Sheikh Yusuf Qardhawi top 20.
    Agak-agaklah kalau pun nak jadi hulubalang, jangan nanti membawa rebah.

    ReplyDelete
  4. jika sygkan PAS dan maruah ulamak, tutup mulut nik beduh !

    jika nak selamatkan kelantan dpd umno, naikkan husam musa semula !

    thts all !

    ReplyDelete