Terkini

Siapa pula akan hentam Nizar,apabila PAS perlu Presiden baru.

Siapa pula selepas ini akan hentam DS Nizar ,apabila Nizar memberi pandangan, Parti PAS perlu Presiden baru.

Siapa pula yang mula-mula hukum DS Nizar?

5 Responses to "Siapa pula akan hentam Nizar,apabila PAS perlu Presiden baru."

  1. Pas perlukan Pimpinan baru.Tuan Man adalah Calon yg paling layak.Tuan Man Jgn takut golongan muda yg mengaku Ulamak.Takutlah pada Allah.Anggaplah Ini sebagai satu jihad menegakan kebenaran.

    ReplyDelete
  2. Aliyya Najihah. Baik ko jd presiden je lah.. baru lah sama ngan pkr.. boss wanita.. hahahhhaha..

    ReplyDelete
  3. Singkirkan geng2 serban yang kurang cerdik dan dengkel.

    ReplyDelete
  4. Saya andaikan transkrip perbicaraan pil kuda tu sohih. Amat mengaibkan bagaimana seorang yang terdidik dengan disiplin ilmu boleh mendakwa orang lain terlibat dengan pil kuda. Implikasinya cukup besar kepada maruah Islam yang dibawa oleh PAS. 6 DUN dan 1 Parlimen kalah kpd BN kerana pertandingan 3 penjuru. Ini salah satu keaiban yang dilakukan oleh Pres.PAS yg sepatutnya sudah cukup besar untuk beliau mengundurkan diri dari memimpin PAS.

    ReplyDelete
  5. Pres.PAS juga menyarankan Najib diberi peluang untuk membetulkan keadaan dan jangan tunduk kepada tekanan supaya letak jawatan. Sudah banyak skandal sehingga menyebabkan kezaliman kepada seluruh rakyat marhaen seperti GST. 1MDB pula sudah terbongkar penyelewengan dan pecah amanh terhadap dana-dana awam.
    Adakah Islam mendidik umatnya agar bertolak ansur dengan segala kemungkaran yang dilakukan apatah lagi yang melibatkan seluruh ummah yg ramai?

    ReplyDelete