Terkini

PRU 14, 3 penjuru antara Nizar, Ustaz Idris Ahmad dan Datuk Syed Husein

Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Ahmad Yaacob menyatakan kesediaan PAS untuk berhadapan dengan GHB dalam PRU 14.

Senario ini amat menarik di parlimen Bukit Gantang.Dengan Ds Nizar sebagai Timbalan Penyelaras GHB, Wakil Rakyat sekarang Ustaz Idris Ahmad , Naib Presiden PAS dan Datuk Syed Husein, Ketua UMN0 Bahagian Bukit Gantang, pertandingan tiga penjuru tidak dapat dielakkan.

GHB melalui DS Nizar tidak akan mendapat undi orang PAS dan UMN0. Beliau perlu bekerja keras mendapat undi orang atas pagar dan bukan Melayu khususnya orang Cina.

Di sini peluang DS Nizar dianggap cerah, dimana pengundi Cina  dianggarkan 30 peratus.DS Nizar dianggap ikon oleh mereka.Ini pula bertepatan dengan kata-kata Ah Sang, Ketua Cina Kuala Sepetang, "kami olang akan undi Nizar".


2 Responses to "PRU 14, 3 penjuru antara Nizar, Ustaz Idris Ahmad dan Datuk Syed Husein"

  1. Ustaz Idris akan berkongsi undi dengan Datuk syed husen.mereka akn berbisik agar siapa yang nak jadi adun .Hadi akan menentukan siapa ynag kan bertanding,mungkin hadi akan meminta ustaz idris berundur ,biarkan umno menang agar Pas senang.Tak begitu?

    ReplyDelete
  2. Syed Husin lawan satu penjuru tapi PAS terpaksa lawan dua penjuru dng BN dan pengkhianat PAS. Sudah tentu BN akan menang dan GHB akan hilang wang pertaruhan. Adapun dah jadi penyemak lebih baik Admin Sisi Bukit umum kelauar PAS

    ReplyDelete