MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Rupanya PAS belum dibersihkan sepenuhnya.

Naib Presiden PAS YB Ustaz Idris Ahmad menegaskan bahawa pandangan peribadi tidak boleh dipakai dalam isu  kerjasama PAS-UMNO atau isu meminta maaf.

“Jika ada individu yang hendak bergabung dan teringin dengan Umno, maka individu itu sahaja yang pergi,” katanya.

Beliau menegaskan PAS pernah kehilangan pemimpin-pemimpin kanannya sebelum ini, termasuk dua presiden – Ahmad Fuad dan Datuk Asri Muda – tetapi PAS tidak lemah.

“PAS tetap hebat, kerana dasar, bukan kerana individu. Siapa pun boleh pergi, Insya-Allah PAS berdiri gagah,” katanya


5 Responses to "Rupanya PAS belum dibersihkan sepenuhnya."

  1. Betul selagi husam mahfuz dan beberapa individu lain yg mesra PAN masih lagi dlm PAS ianya belum dibersihkn sepenuhnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang..
      Lain org kata lain hg komen..
      Isunya adalah pandangan peribadi mengenai kerjasama pas dan isu meminta maaf takiyudin..
      Nak komen pun jgn la tunjuk hg tu bahalol sgt.

      Delete
  2. maksud si deris ni kena le hj hadi tu berambus dari pas dan terus jadi ahli umno je,betul hebat kau ni deris oiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sape2 boleh ingat ni kali ke berapa dah sebenarnya..? Kalau yg saya ingat ni dah kali yg ke 128 isu UG dibangkitkan oleh PAN tapi rupa2nya sampai ke saat ini masih x nampak bayangan jgk..

      Apa yg saya boleh simpulkan ialah isu UG inilah satu2nya talian hayat utk PAN terus hidup di persada politik tanahair walaupun DAP dah membantu sepenuhnya tapi PAN terpaksa berbalik jugak pada isu UG utk kelangsungan hidup PAN..

      X tahu program2 apa yg dirancangnya utk rakyat.. Perlembagaan sendiri pun masih tak siap2.. Sehingga kali ke 150 agaknya maka terkuburlah PAN selepas itu.. tapi nasib baik DAP ada maka bolehlah gunakan lambang DAP jika nak bertanding dlm PRU nanti.. pasti sesuai prinsip perlembagaan DAP dgn prinsip hidup para pemimpin PAN!!

      Delete