MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Nik Amar kerja dia hentam AMANAH, bukan UMNO.


KOTA BHARU - Pas Kelantan mengingatkan Parti Amanah Negara (Amanah) supaya tidak terlalu bercita-cita tinggi kerana jelas tidak berupaya merampas Kelantan dalam pilihan raya umum ke-14 (PRU-14) nanti.

 Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, Amanah hanya wujud sebagai pihak ‘kacau daun’ dan hanya memberi ruang kepada pihak lawan Barisan Nasional (BN)  untuk menakluk negeri ini.

 “Lagipun Amanah tidak akan bertahan lama sama ada di Kelantan malah di luar Kelantan dan ia hanya wujud atas rasa kecewa dari pimpinannya yang juga dari Pas.  Perjuangan mereka juga rapuh dan tiada hala tuju,” katanya.


7 Responses to "Nik Amar kerja dia hentam AMANAH, bukan UMNO."

  1. Biasa la..nik amar tongkat ali ni broka dan barua umno..
    Ingat pas,ingat mca mic
    Kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Janji nak batalkan gencatan dengan Umno hanya tinggal janji sahajalah nampaknya.

    ReplyDelete
  3. Ulau mmg suka ckp berbelit.
    Kat kepala tu melingkau ulau..
    he4

    ReplyDelete
  4. Pembetulan..Bukan hentam AMANAH..tapi hentam PAN!!

    ReplyDelete
  5. Dah dekat 7 bulan ni x nmpk bayang pun perlembagaan parti.. pan ni parti main2 police and thief ke apa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada perlembagaan mcm kalau perlembagaan pas pun tak guna..
      Bagi satu perlembagaan pas yg berdalilkan alquran.
      Jawapannya TIADA.
      Apa guna perlembagaan pas dimana dibenarkan orang keluar sesuka hati tapi walaun dan pemimpin cai tuduh pulak orang yg keluar pas sebagai pengkhianat?
      Sendiri buat perlembagaan,sendiri langgar perlembagaan,ini la namanya parti barua dan broka..
      Kahkahkah
      Ingat pas,ingat umno,mca,mic
      Umno,mca,mic lawan hudud,pas 2x5 sebab join sekaki

      Delete
    2. Maknanya pan belum ada perlembagaan.. nak tunggu kelulusan tglge dan tglks kut?. Dah sampai tahap macam gini pun masih teringin nk tawan hati rakyat kelantan.. phuiii.

      Delete