MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Haji Hadi tak berani pecat Husam dan Mahfuz.

KUALA LUMPUR - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyatakan bahawa beliau belum dimaklumkan tentang tindakan disiplin yang akan dikenakan terhadap pemimpinnya yang berucap dalam Kongres Rakyat pada Ahad lepas.'

"Saya tidak dimaklumkan lagi (pemimpin Pas terlibat dalam Kongres Rakyat)," katanya dengan ringkas kepada pemberita di lobi Parlimen, hari ini.

Beliau mengulas tindakan Adun Salor, Husam Musa dan Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar yang mengambil bahagian dan menjadi pembahas dalam Kongres Rakyat 2016 pada Ahad lalu.
Kongres Rakyat merupakan rentetan daripada Deklarasi Rakyat yang dicetuskan oleh bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad untuk menyelamatkan Malaysia dengan menurunkan Datuk Seri Najib Tun Razak daripada kepimpinan utama negara.

Abdul Hadi sebelum ini menegaskan, Pas tidak terlibat dengan sebarang usaha untuk mendesak Najib meletakan jawatan perdana menteri, melainkan menerusi pilihan raya akan datang.(sumber)

33 Responses to "Haji Hadi tak berani pecat Husam dan Mahfuz."

  1. Bukan presiden saje yang takut, yang lain pun sama kecut. Apa standard tontontv,din ayam,taliban, snake dan seangkatan nak dibandingkan dengan Husam atau pun Mahfuz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah nak layan 2 org tuh.. ahli biasa2 je dlm PAS.. kalau nak layan 1.2 juta ahli PAS yg lain jenuh lah TGHH yg kita kasihi..

      Delete
    2. 1.2 juta apa nyer kalau akhbar Haramkah tak laku tiap2 bulan? Syok sendiri je orang2 pas ni.

      Delete
    3. 1.2 juta apa nyer kalau akhbar Haramkah tak laku tiap2 bulan? Syok sendiri je orang2 pas ni.

      Delete
    4. Skrg zaman internet la ngok...semua surat khabar bungkus...apa la ngok sgt...unifi ke cerok ulu mana pum dh smpi...surat khabar org putih pun nak mampus...lain kali nk komen biar cerdik sikit jgn jd PANdir

      Delete
    5. Ye la 1.2 juta......termasuk jin haun din je dah 600K....belum masuk ayam dan ulau lagi......seingat aku Din tontontv suruh (paksa) semua ahli beli haramkah.....tapi tak habis juga......mungkin ahlul Pas banyak tontontv jarman tak?

      Delete
  2. Pada nak layan dua orang tu,lebih baik layan Najib,kan kan kan?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Layan madey pun elok sbb madey nk jatuhkan najib dan ganti dgn org umno jgk....laaa...abis tu nape sign? PANdirkan...ogt dia cerdik...atok 91thn boleh menipu lagi...kah kah kah...ngeh ngeh ngeh

      Delete
    2. .........deklarasi bukan Jatuhkan Najib saja beb......agenda utama reform sistem.....Sah dah tonton internet jarman puak2 Pas ni. Kah kah kah.......basic things pun tak tahu.

      Delete
  3. Pada nak layan dua orang tu,lebih baik layan Najib,kan kan kan?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu kata macai tegat terasa hati....xtau samada x faham bm...atau mmg jenis suka buat fitnah...atau byk dpt maklumat dr roketkini jer...sekali sekali tu buka la quran...tgk sikit bab2 mwnghina dan mwngfitnah..jgn leka dgn dedak2 dap...syiar islam dibangkang...syiar tokong dijaja...fatwa ulamak ditolak..fatwa lks dijunjung

      Delete
    2. Pil kuda ada tak? Quran mana yg nko baca? Apa hadi maksum ka? Sudah lah ostat......lagi nou cakap lagi nampak kedangkalan nko.......betul nko baca quran, ke nou baca amanat ayoh hadi ping?

      Delete
    3. Sbb baca alquran versi syiah lah yg membuatkan PAN sokong DAP..

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. PAS kan kuat.. lagi Kaw selepas bergabung dengan IKATAN membentuk PASIK.. LAGI LAA KUAT!! setakat dua orang mana la ada standard jika dibandingkan dengan MAHAGURU STRATEGI ZUHDI, DIN AYAM, ABDOUH, PJ PERAK,.. PAS kian kuat, keahlian bertambah beribu-ribu bahkan berbondong bondong masuk PAS, tak percaya?? cer tanya TonTowi... borang beribu-ribu masuk PAS... AMANAH???? parti hidup setakat dua tahun!! Tak Percaya?? cer tanya TGHH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak byr saman pun kene kutip derma...tu pun byk mengharap taikun2 cina yg sumbnag...x terhutang mike ke.nnt

      Delete
    2. X terasa hina ke terpaksa merempat kt taikun cina nk byr saman?

      Delete
    3. inikah org yg kata baca quran?.........org baca quran x buat fitnah beb!....."hadi ping kata musti ada 4 saksi". Dah lama jadi broker ke pawatarin ni......broker bow&tie! Agak2 Kadiaq baca quran macam nko juga ke.....patut la.......kih kih kih.

      Delete
  6. biarkan mereka dengan cara mereka ini bukti pas matang dalam berpolitik bukan takut nak pecat tapi mereka sekarang dah terdesak dengan perangai sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasullah takut nk amik tindakan terhadap Abdullah bin Ubai...

      Delete
    2. wow hj hadi wali qutub ke? kah kah kah.....org pas banyak tonton internet ni........ke khayal pil kuda.

      Delete
  7. Jeles kat PAS le tu kalu tidak bernilai takde sape yang hinginkan .fikir fikir kan lah

    ReplyDelete
  8. Jeles kat PAS le tu kalu tidak bernilai takde sape yang hinginkan .fikir fikir kan lah

    ReplyDelete
  9. Perasan nak ajar mursyidul am dgn presiden.. masa muktamar tak nak lawan.. takut la tuh..

    ReplyDelete
  10. Harap2 2017 husam lawan presiden, mahfuz lawan timbalan.. kita tgk sapa2 harumanis lawan jawatan yg ke bawah.. kita buang lagu satu round penyangak2 tuh

    ReplyDelete
  11. kalau lawan presideng pakai cai juga ke? Kata Pas kuat, pecat le 2 org tu.......nape bengong sangat presideng ni........idea bengong banyak sangat lah hadi ping ni.....kerajaan teknokrat la.....Unity Gov. lah.....lepas tu join ikatan....kah kah kah....boleh tangguh hudud pulak!!!! Boleh kata Rakyat tak Faham pasal terlalu advance......macam org gila!

    ReplyDelete
  12. Abis tu anwar pun x stuju deklarasi rakyat tajaan Tun M dan TGLKS.. maknanaya anwar pun tak paham jgk ke...

    Macamana nak jatuhkan najib ..anwar pun tak sokong kau tahu.. tak tahan tak tahan tak tahan aku nak gelak.. hahahahhahahhahahahhaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lari kat sini lak..nti kita gtau kwan2..kakakaka..

      Delete
  13. pas da nak bungkus ... harakah da xlaku ...lok la tu ...leyh wat bungkus ...
    bungkus pas ...
    aku pun ahli pas gak ... dulu bile kuar harakah terkam... xpnh miss ..tp bile back pil kuda nek ...aku da wat U turn ...yg xde otak je maseh dok pertahan pas ...da xde nilai Islamnye kalo presideng cmtu ...Bodo ...sombong ...kasar ..pencarut ...mengarut ...skrg da JD barua umno plak ...
    mmg dajai betui ...


    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu semua andaian kau aje.. kami bersama 1.2 juta yg lain x DAP perintah malaysia..

      Delete
    2. Fissal mana fissal..

      swimming pool mana swimming pool..

      Delete
    3. Nmpak sgt bodoh..ustad idris sndiri yg ngaku.minum byk2 susu omega jdi mcm ni..kahkahkahkah

      Delete