Terkini

Nizar Jamaluddin juga tak boleh masuk Sarawak.

Maaf penduduk Sarawak Dato Seri Mohamad Nizar Jamaluddin , ADUN Ckt Jering, bekas Menteri  Besar Perak juga tidak dapat masuk  Sarawak.

Menurut sumber, DS Nizar dalam senarai Jabatan Imigresen tidak boleh masuk Sarawak dalam musim PRN Sarawak 2016.

Pengaruh DS  Nizar  boleh mengganggu pengaruh parti BN di Sarawak.Justeru untuk menghalang pengaruh AMANAH , Ds Nizar juga dihalang masuk Sarawak.

Nizar hanya dapat masuk Sarawak dengan kebenaran Adenan Satem, Ketua Menteri.

6 Responses to "Nizar Jamaluddin juga tak boleh masuk Sarawak."

  1. Tahu tak kenapa PAN dilarang masuk Sarawak?.. 

    Kerana di Semenanjung mengikut rekod mereka banyak buat hal.. antaranya dikhuatiri jika PAN menang sekalipun dibimbangi mereka pada bila2 masa boleh jadi sesumpah dan bertukar parti atas arahan DAP! Malah bukan itu sahaja; mereka juga akan membawa bersama kerusi DUN pd parti baru tanpa BERANI meletak jawatan utk diadakan pilihanraya kecil.. jadi perangai seburuk ini dibimbangi bisa mengganggu atau mempengaruhi keadaan politik yg sedia aman di Sarawak..

    Kesimpulannya.. masuk Sarawak nak bertanding pilihanraya KUNUNNYA.. tapi bila tukar parti atas arahan DAP, TAK BERANI plk nak letak jawatan DUN mahupun PARLIMEN bagi bertanding pilihanraya kecil.. tapi bukan main berlagak nak bertanding pilihanraya negeri..phuii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah fitnah merupakan amalan mulia dan memburukkan sesama Islam pula amalan terpuji? Mudah-mudahan Allah membuka hati dan mengampunkan semua kesalahan kita semua.

      Delete
    2. Bila dah takde hujah barulah tersedar yg fitnah adalah amalan khodam DAP yg terkutuk.. baguslah awal2 lagi dah tersedar sblm terhantuk..

      Delete
    3. Anyway, pengalaman lompat parti dan bwk lari kerusi bukanlah fitnah malah ianya adalah realiti PAN di semenanjung.. tidak ada sesiapa yg boleh nafikan..

      Delete
    4. Fitnah juga dipilih sebagai asas menghina sesama Islam? Adakah ini amalan mulia? Semoga sama-sama kita bermuhasabah diri, jangan hanya mengharap orang lain sahaja berubah tetapi kita kekal dengan amalan fitnah.

      Delete
    5. http://www.bersamaislam.com/2016/02/tentang-lbgt-dalam-pandangan-islam-oleh.html?m=1

      Kalau di Malaysia, pasangan LGBT pasti amat beruntung kerana ada pihak yg cukup prihatin memperjuangkan hak asasi mereka utk bekerja demi kelangsungan hidup di alam 'perkahwinan' yg baru ditempuh. Cuba kita bayangkan kalau hak asasi mereka utk bekerja ini diganggu gugat, bagaimana mereka hendak menyara 'isteri' mereka yg amat dikasihi!..

      Delete