Terkini

Kalau PAS kalah di Kelantan, kerana PAS teruk, Nik Amar.

Mohd Amar kata, kalau Pas kalah di Kelantan, puncanya ialah Amanah (dia masih sebut Pan). Dia sedang menyalahkan pihak lain jika partinya tidak diundi.

Sepatutnya dia menginsafi dirinya dengan mengenalpasti kelemahan diri dan pasukannya dalam mengurustadbir negeri Kelantan. Rakyat Kelantan tidak senaif itu untuk menerima bulat-bulat dakwaannya.

Rakyat Kelantan akan terus undi Pas dan sokong Mohd Amar jika dia dan Pas bagus. Sama seperti zaman TGNA, rakyat Kelantan tewaskan Umno kerana Umno teruk.

Takkanlah sebuah parti Islam yang berusia 65 tahun, bertapak di negeri tadahan wahyu yang memerintah sebuah kerajaan Islam selama 26 tahun akan begitu mudah ditolak oleh rakyat kerana mereka terpengaruh dengan sebuah parti yang berusia 7 bulan?

Siapalah sangat Amanah berbanding Pas?

10 Responses to "Kalau PAS kalah di Kelantan, kerana PAS teruk, Nik Amar."

  1. Kalau kita nak ngaku pasti islam biarlah perlembagaan tu ada dan berpaksikan islam.. kalau tak de perlembagaan, sahih boleh jadi berpaksikan kafir ataupun islam liberal..

    ReplyDelete
  2. Riwayat pas d Kelantan sdah berakhir

    Allah hanya beri sebuah kerajaan utk mahaguru wakiallah tok guru Nik Aziz...

    Bukan Nik beronar atau golongan murtad dari pas..piss...puss

    ReplyDelete
  3. Kekuatan PAS di Kelantan bermula dari Pengkalan Chepa terus ke Kubang Kerian dan Tunjung/Pondok Pasir Tumbuh Lain Lain Kawasan seperti Tumpat, Pasir Mas Tanah Merah, KemDesa Pahlawan, Machang Bachok, Passir Putih dan Kuala Krai kemenangan Pas dengan Margin Undi Yang kecil Manakala Gua Musang dan Jeli berada dibawah penguasaan UMNO bayangkan jika margin yang kecil berpusing kearah UMNO ataau enggan keluar/balik mengundi untukk pengundi luar Kelantan Pastinya PAS akan tumbang. perkara ini telah lama diketahui oleh Mustafa Muhamad and the gang. kesimpulan PRU 14 BYe Bye PAS Kelantan

    ReplyDelete
  4. Kekuatan PAS di Kelantan bermula dari Pengkalan Chepa terus ke Kubang Kerian dan Tunjung/Pondok Pasir Tumbuh Lain Lain Kawasan seperti Tumpat, Pasir Mas Tanah Merah, KemDesa Pahlawan, Machang Bachok, Passir Putih dan Kuala Krai kemenangan Pas dengan Margin Undi Yang kecil Manakala Gua Musang dan Jeli berada dibawah penguasaan UMNO bayangkan jika margin yang kecil berpusing kearah UMNO ataau enggan keluar/balik mengundi untukk pengundi luar Kelantan Pastinya PAS akan tumbang. perkara ini telah lama diketahui oleh Mustafa Muhamad and the gang. kesimpulan PRU 14 BYe Bye PAS Kelantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andaian syok sendiri.. utk rujukan tuan shj.. di DUN manakah pernah berlaku di Malaysia sblm ini undi rosak melebihi undi utk calon?

      Delete
  5. 1978 akibat perpecahan pas kelantan ramai pengundi pas tegar yang bulan ahli pas mengundi bn dan hasilnya pas berjaya membima batu nisan di kelantan dan peristiwa akan berulang untuk orang tidak mahu belajar dari sejarah cuba tuan periksa berapa banyak kawasan yang dimenangi pas kurang dari majoriti 100 dan kawasan itu adalah selain dari kelantan hilir dan jika pengundi luar kelantan tidak balik mengundi untuk memwnangkan pas tahun 2004 pas kelantan bungkus dan senario 1978 telah berulang sekali lahi by by pas kelantan

    ReplyDelete