Terkini

Yang aku tahu Nizar calon Prk Kuala Kangsar.

Apa yang aku tahu Dato Seri Nizar calon PH untuk kerusi Kuala Kangsar.Aku peduli apa dengan  blog  ketiga atau BN.

Pengundi boleh menilai. PH tetap menjadi pilihan pengundi. MEREKA mengharap Dato Seri Nizar, calon pilihanraya kecil ini.

Yang kacau undi ,PAS.Mereka mesra BN, semua orang sudah tahu.Mereka pun sudah tahu ahli Parlimen PAS di parlimen suka berkecuali.

Mat Sabu pun sudah tegaskan PH  akan bertanding di Kuala Kangsar.

32 Responses to "Yang aku tahu Nizar calon Prk Kuala Kangsar."

  1. Dipersilakan bertanding wahai PAN.. Tak payah nk pertikai itu ini.. Jom mula bukak kuda2 tak payah bukak mulut pot pet pot pet..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak murtad dimudahkan
      Nak syirik nama.Allah digalakkan
      Nak.ttp mahkamah syariah disokongkan
      Nak liberal islam dianjurkan
      Nak berpesta beer pun dialu2kan
      Nak lgbt lagila

      Delete
  2. Orang PAS takut nak tunjukkan nama bila komen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xyah ikut org yg berani tolak islam...dlm quran dh byk contoh

      Delete
  3. Spender putih tetap berada dlm tong taik tu...selesa x dikena apa2 tindakan pun
    Yg bising pasal balak salahguna kuasa di pecat
    Serupa mcm umgok dah...baguih...baguih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu dh jenis brand x ori...ckp pun merapu2...maklumla...dlm ntah isi apa2...nokiah

      Delete
  4. Assabiyah tu kalau x silap aku bermakna ...kamu myokong bangsa kamu walaupun bangsa kamu itu jahat, .....dlm kes taman manggis dn banglow guan eng tu kalau betul Dap x bersalah dn cuma mainan fitnah hummno maka sesiapa yg bersengkongkol dgn hummno maka mereka assabiyah walaupun pakai sorban 10 kg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu jenis x ori...bunyi hampir sama mcm ori...guris sikit jer...laaa hamlau betul

      Delete
  5. Kunun2 nak jadi penasihat kerajaan sarawak la....depa x pandang pun muka hangpa semua....πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ memalukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kunun2 mcm ori...tapi chaitt...isi yillek

      Delete
  6. Assabiyah tu kalau x silap aku bermakna ...kamu myokong bangsa kamu walaupun bangsa kamu itu jahat, .....dlm kes taman manggis dn banglow guan eng tu kalau betul Dap x bersalah dn cuma mainan fitnah hummno maka sesiapa yg bersengkongkol dgn hummno maka mereka assabiyah walaupun pakai sorban 10 kg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tokong mmg x bersalah..tokongkan lagi tinggi dr quran dan sunnah...sbb tu bila tokong kata x perlu hudud...kami dgr.dan taat...tokong kata islam mesti liberal....dgr dan taat...murtad mesti dimudahkan...kami dgr dan taat...mahkamah syariah mesti dihapuskan...dgr n taat...lgbt elok...dgr dan taat..dap mungkin cerdik tapi cina.kk dan.sg besar bkn bodoh

      Delete
  7. Eloklah ada 3 penjuru UMNO PAS PAN..

    A. Samada rakyat benar2 mahu UMNO terus memerintah. Jika tidak sedemikian, maka
    B. Samada rakyat benar2 mahu PAS ganti UMNO atau
    C. Samada rakyat benar2 mahu PAN ganti PAS.

    ReplyDelete
  8. Eloklah ada 3 penjuru UMNO PAS PAN..

    A. Samada rakyat benar2 mahu UMNO terus memerintah. Jika tidak sedemikian, maka
    B. Samada rakyat benar2 mahu PAS ganti UMNO atau
    C. Samada rakyat benar2 mahu PAN ganti PAS.

    ReplyDelete
  9. Ayuhhh ahli2 PAS.. kita ambil semangat beting maro!!!

    ReplyDelete
  10. Di mana rekod Malaysia sudah tercipta.. iaitu jumlah undi rosak melebihi undi calon yg bertanding!!!

    ReplyDelete
  11. WAN ROSLI PENGIKUT PARTI AMANAT SESAT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utk makluman tuan2.. rekod baru pilihanraya Malaysia telah tercipta jua.. yg mana undi rosak melebihi jumlah utk seorang calon bertanding.. Di manakah tempat itu?

      Di BETING MARO!!!

      Ni nak bgtahu..

      Jumlah undi rosak - 104

      Jumlah undi PAN - 103

      Kalau PAS, pasti tahu rasa malu.. tapi jadi khodam DAP pun tak pernah rasa malu.. bangga lagi ada..

      Delete
    2. Kat Sarawak lu buat perbandingan... apa barang. mai tengok tempat kat Sg Besar dgn K.Kangsar kubu PAS kononnya.... baru ada barang...

      Delete
    3. Setuju tu Langsi. Kita tunggu PRK semenanjung.. antara PAS dan PAN..

      Delete
  12. dulu pernah mat sabu cakap kalau dia keluar dari PAS dia dah tak betul dah....la ni dia dah tak betul....tak kan kita nak ikut orang yang tak betul kot (orang tak betul pada paham aku .. orang gila )

    ReplyDelete
    Replies
    1. MatSabu kuo PAS bukan pasal dia tak betul tapi pasal PAS dah tak betul... kongsi guni buruk dgn UMNgOk.

      PAS dah mula angguk dan enggeh penoh totok kat puak UMNgOk...

      Delete
    2. Mat Sabu mmg dah tak betul.. aku masih boleh terima dia tolak PAS.. tapi aku tak boleh terima dia tolak hudud jika konsensus PH menolak hudud!

      Delete
  13. Nizar harus menjadi calon di KK. D SB pula biar calon PKR yang bertanding. Ramalan saya, Nizar boleh menang di KK. Di SB pula PKR boleh menang. PAS mungkin tak akan bertanding di SB. Jika bertanding pun sukar menang. Lagi pun PAS dan PKR masih bekerjasama di Selangor. Di KK, sudah pasti PAS akan bertanding. Undi CIna dan India akan ke Nizar. Undi Melayu akan berpecah 3 - Umno, PAS dan Amanah. Tetapi peluang untuk Nizar menang masih cerah. PAS akan kalah bersama Umno di KK.

    ReplyDelete
  14. Haaa...melayu yg Munafik..Fasik..xkn la diorang MAHUKAN HUDUD..tambahan lg..hilang lah syafaat Sabu Mad Awang Gani dan TOKONG..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berat tuduhan mu ni.. dah habis pikir ke.. harap2 ko gila atau mabuk masa buat tuduhan ni.

      Delete
    2. Dah kalau lari dari perjuangan menegakkan Islam dan kemudian melawan hukum HUDUD tu Islam Ahli sunnah wal jamaah ka? Awat tongong sangat?? Klu hidup beribadah pon banyak bidaah..tak yah la sibuk kata Islam Sunnah wal Jamaah ya..!

      Delete
    3. Sedara..
      Nanti penat nk cari org2 yg di fitnah tu..ramai org nti kt sana

      Delete
    4. Sebenarnya ada org mungkin nak hudud tapi dek kerana lebih takutkan Abg Besar.. terpaksalah pendamkan ajer..

      Delete
  15. Haaa...melayu yg Munafik..Fasik..xkn la diorang MAHUKAN HUDUD..tambahan lg..hilang lah syafaat Sabu Mad Awang Gani dan TOKONG..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap2 tak ada rakyat Malaysia yg perjuangkan Syiah.. terutama jika sampai ke Beirut..

      Delete