Bicara Politik

Bicara Politik
22.1.18 Taiping.
Terkini

Tak payah suruh Datuk Seri Husni masuk AMANAH.

Biarlah Datuk Seri  Husni  menyatakan kesediaan  sendiri untuk masuk AMANAH. Tak payahlah AMANAH Perak mempelawanya.

Dengan kesedaran sendiri sudah memadai untuk  YB Datuk Husni masuk Amanah.

AMANAH mesti memandang ke hadapan. Membina kekuatan sendiri , membina jati diri ahli. Membina Pakatan Harapan bersama Keadilan dan DAP.

3 Responses to "Tak payah suruh Datuk Seri Husni masuk AMANAH."

  1. You gotta love this guy:
    DAP hina sultan dan Agong, sokong murtad, sokong seks songsang terbalik siap buat jawatankuasa, nak hapuskan tulisan jawi, nak senyapkan azan, pertikai sembelih korban, sindir fatwa Valentine, hina pakaian Islam, nak tukar nama kampung Melayu ke Cina, cakap Sekolah Agama hasilkan teroris, tolak RUU355 yang LANGSUNG TIADA KAITAN dengan depa, panggil Dr Zakir Naik syaitan, hasut rakyat Malaysia supaya buat balik 13 Mei, tolak Bahasa Kebangsaan (sebab depa pun cakap pelat kot), pow tanah rakyat termiskin, bagi projek kat bini, hina islam tapi tak malu melahap makanan orang islam, punnnnnnnn PAN IKRAM dan Melayu2 sewaktu dengannya boleh tolong bagi alasan DAP buat semua tu sebab nk ‘pertahankan’ Perlembagaan.

    Tak tahu pulak aku DAP ni hormat sungguh kat Perlembagaan. Sejak bila la DAP pandai hormat Perlembagaan??

    Dalam polisi kebangsaan depa terang2 nak HAPUSKAN Hak Melayu dan Bumiputera yg termaktub dlm Perlembagaan hasil persetujuan nenek moyang bukan Melayu sbg syarat bagi depa warganegara.

    Seriously aku tatau apa lagi DAP perlu buat baru geng PAN IKRAM ni nak insaf.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otak mcm hang ni jadi mcm britan yg rasa dia hebat dr Eropah

      Skrg godfather ko d London tak boleh tolong Malaysia lagi dah

      Sime darby guthrie semua London punya .. Ko nak marah dap

      Cina byr cukai 90% utk bagi nenek ko beli beras dan pepet ... Ko morayan.. Kondom bapak ko pakai cina yg buat kalau tak ramailah adik adik ko...

      Yang tarik kuasa raja ubah perlembagaan adalah melayu haprak umno bangsa nenek ko.. Yg tarik bantuan sek agama rakyat tun m bapak tolol ko...

      Melayu jugak yg haprak buat silap ko kata dap..

      Pegi cuci jamban la melayu mcm ko nih

      Delete
  2. Husni jaafar tak Lah cerdik mana setelah Mkn dedak

    Semua jangkaan ekonomi negara jauh lari dari ramalan

    Washit omar sama husni boleh blah.. Ekonomi bertambah sewel dan gdp setiap tahun turun...

    Makan dedak mkn dedak sampai 1mdobi lunyaiiii

    ReplyDelete