MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Jerat Lim Kit Siang kena dan bola di kaki Hj Hadi.

Tun Mahathir dan Lim Kit Siang digeruni UMNO
Nyata sekali Lim Kit Siang hanya bertanyakan, adakah Hadi Awang sanggup menyelamatkan Malaysia daripada menjadi kleptrokarsi dunia?

Petikan berita dari Free Malaysia Today ditulis seperti berikut:

“Jika presiden Pas bersedia untuk memuktamadkan perjanjian yang keutamaan teratas dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) ialah menyelamatkan Malaysia daripada menjadi kleptokrasi dunia dan negara gagal dan jahat, saya bersedia bekerjasama dengannya.

“Itu akan menjadi agenda negara bagi tempoh 5 hingga 10 tahun. Adakah Hadi sedia membuat komitmen itu,” kata Lim hari ini (semalam) di Bukit Gelugor, Pulau Pinang.

Kit Siang melontarkan pertanyaan itu bukannya 'hulur salam perdamaian dengan Hadi' seperti tajuk berita FMT.

Kenyataan Kit Siang pantas dispin pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab kononnya dia sedia berbaik-baik dengan Hadi seperti yang dilaporkan dari petikan berita di atas.

Nampaknya jerat Kit Siang mengena kali ini dan bola kini di kaki Hadi untuk menjawabnya.

Dengarlah video ucapan Kit Siang  adakah dia menghentam Hadi atau mengajak orang Melayu kembali kepada ajaran Islam sebenar 1400 tahun lalu.
Sumber asal:sanggupkah Hj Hadi menyelamatkan Malaysia daripada menjadi kleptokrasi dunia ?

46 Responses to "Jerat Lim Kit Siang kena dan bola di kaki Hj Hadi."

  1. Hadi dalam bab ni dia bisu, tak akan jawab walaupun jawapan abc. Olamak tolol!

    ReplyDelete
  2. Ucapan HH Selaku Presiden Pas lama dah dok ucapkan 'JANGAN KAMU HAMPIRI ORANG YANG ZALIM NANTI KAMU DISAMBAR API NERAKA'Adakah Najib itu tidak ZALIM dan kata kata Allahyarham TGNANM tidak akan percaya kpd UMNOBN Kecuali DASAR umnobn diubah dan isthihar ISLAM mesti menguasai NEGARA MALAYSIA

    ReplyDelete
  3. Ini fakta.. seperti yg pernah dikatakan oleh tghh dulu bahwa akhirnya dap dan pan akan melutut juga kpd pas.. tahniah tghh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi bodoh,

      Kau dah tengok rakaman video tu ke belum???

      Lim kit siang tanya, hadi sial pro syiah tu nak ke bersama untuk menyelamatkan Malaysia daripada menjadi negara yang gagal???

      Itu kira melutut ke???

      Itu menyindir!!! Hadi sial tu nama je ulama tapi tak guna!!!

      Ulama apa syiah rogol dan bunuh muslim dia peluk dengan syiah???

      Duit rakyat kena curi dia pergi sokong pencuri???

      Tak bodoh ke kau ni????

      Delete
    2. Bodoh adalah penyakit berjangkit. Dulu depa selalu sumpah seranah UMNGOK = UMNO BODOH. Sekarang depa jadi bodoh.

      Jadi, biarlah dia bodoh sendiri. Ir tu tak taw apa maksudnya? Mungkinkah Irrelevant?

      Delete
    3. Yg selalu sumpah seranah umno tu mat sabu.. pas sejak dulu tak pernah sumpah seranah org melainkan jika layak dilabel sbg pengkhianat dan barua..itu bukan sumpah seranah itu memberitahu kpd ahli lain agar berhati2 dgn jenis barua dan pengkhianat.. kalau seseorg tu pencuri kena label pencuri begitu juga jika seseorg tu barua atau pengkhianat..

      Delete
    4. En. Ir anonymous,

      Haji hadi kafirkan 3 juta ahli Umno!!!

      Jadi kalau kau nak pusing2 cerita, tak payahlah!!!

      Haji hadi ada kes lombong mangan ada perjanjian dia dapat rm10 satu tan kerajaan kelantan dapat rm5 satu tan!!!

      Haji hadi kaki ponteng makan gaji haram!!!

      Oleh sebab tu wajarlah aku label hadi pro syiah tu kaki makan duit haram!!! Asyik nak makan duit haram je!!!

      Delete
    5. Kalau peliwat kita labelkan sbg peliwat.. begitu jugalah kalau pengkhianat atau barua.

      Delete
    6. Kalau macam tu kaki fitnah orang meliwat kita label kaki fitnah liwat sial!!!

      Kalau semua ulama muktabar tak pergi iran membantah syiah merogol dan membunuh umat islam dia pergi kita label dia ulama pembohong pro syiah merogol dan membunuh umat islam laknatulllah!!!

      Macam tu kita panggil hadi ulama pembohong pro syiah merogol dan membunuh umat islam laknatullah!!!

      Delete
    7. Yezzaa akhirnya nobody setuju akan wujudnya si barua dan pengkhianat.. Thanks nobody..

      Delete
    8. Yezza akhirnya ir anonymous setuju wujudnya hadi awang penipu besar pro syiah...

      Thanks ir anonymous..

      Delete
    9. Itu memang mainan nobody sejak dulu yg bencikan ulamak.. hanya ulamak yg tunduk kpd dap je yg nobody sanjung.. yg penting kat sini ialah memang ada para barua dan pengkhianat.

      Cer tanya ustaz Ahmad awang, dia tak nak ke RUU 355 macam dap tak nak?

      Delete
    10. Itu memang mainan ir anonymous sejak dulu lagi iaitu hadi sial bermaksud semua ulama, semua ulama bermaksud hadi sial seorang hahahha bodoh punya manusia!!!

      Hanya ulama yang tunduk kepada syiah perogol dan pembunuh umat islam yang ir anonymous sanjung. Yang penting sekarang ni memang hadi makan duit haram dan bersekongkol dengan syiah membunuh dan merogol umat islam!!!

      Apa yang kita nak harap dengan hadi ulama makan duit haram tu kan???

      Cer check balik sejarah tuan guru nik aziz, kenapa dia taknak RUU 355 macam dap tak nak???

      Delete
    11. Begitulah modal yg org kurang akal ada.. sebiji mcm husam yg hanya bergantung kpd arwah sehingga mimpi sampai 15 kali. Tak usahlah nak berpura2 tak tahu perbezaan akan RUU dulu dan sekarang.. tapi jgn risau aku tak akan kata kalau arwah tgna masih hidup arwah akan sokong RUU 355 yg sekarang sebagaimana husam fitnah arwah akan masuk pan jika masih hidup.. keh keh

      Delete
    12. En.ir anonymous,
      !
      Kita tengok siapa yang kurang akal.

      Dato husam diiktiraf kepakarannya oleh tuan guru nik aziz dan ramai lagi. Beliau pernah mendapat pengiktirafan newsmaker or the year 2003.

      Tak kisahlah kalau dia mimpi 300 kali pun yang penting kerja buat dia.

      Hadi sial tu mengaku mimpi jumpa rasulullah tapi bersubahat dengan syiah perogol dan pembunuh umat islam lepas tu menipu sana sini!!!

      Lepas tu kuat makan duit haram!!!

      Kalau husam kata kalau arwah masih hidup arwah masuk amanah itu bukan fitnah itu andaian dia sebab idealogi paa zaman dato fadzil noor dan dato nik aziz ada dalam amanah!!!

      Bukan macam pas sekarang penuh dengan orang bodoh sampai wang negara kena rembat bukan membela rakyat sebaliknya membela pencuri!!!

      Nik aziz ada nak bela pencuri ke???

      Yang confirm nik aziz tolak ruu355 hahahha

      Hudud lah, negara kebajikanlah last2 sekali ruu355 pulak!!!

      Merepek meraban je pas ni, dah biul agaknya!!!

      Berapa kali nak scan otak si hadi ni baru korang tahu dia dah biul???

      Delete
    13. Kalau arwah iktiraf pasti husang bulu ayang dah jadi MB Kelantan sekarang.. tahniah bulu ayang sempena tahun ayang ni..

      Syukur alhamdulillah.. kalau rakyat Kelantan berMBkan husang habis tanah di Kelantan pun kena 999 tahun macam kat Perak.. keh keh

      Delete
    14. Sebab tu aku cakap kau tu bodoh,

      Kau tau tak apa yang berlaku masa dato mohd yaacob angkat sumpah???

      Nik aziz sebagai bekas menteri besar ada tak masa angkat sumpah tu???

      Tak ada kan!!! Kenapa???

      Hadi sial tu tergesa2 suruh mohd yaacob angkat sumpah supaya nik aziz tak dapat atur penggantinya betul2!!!

      Kau tengoklah akibat perbuatan khianat hadi sial tu!!!

      Apa jadi dengan negeri kelantan???

      Bala besar!!!!

      Lagi satu mana ada tanah pajakan 999 tahun!!!

      Aku orang perak la!!!

      Kau baca utusan malaysia memanglah macam tu sebab tu hidup segan mati tak mahu asyik memfitnah je!!!

      Harakah pun dah nak bankrap!!! Siapa nak baca kalau asyik memfitnah dan mengadu domba sana sini!!!

      Tahniahlah sebab harakah nak bankrap, kelantan dah hutang sana sini habis gondol balak itulah bala Allah sebab sabotaj nik aziz!!! Hahahaha!!!

      Memang pas bankrap idea sebab bodoh!!!

      Delete
    15. Bangang jugak barua dap ni.. masih lagi nak guna nama si arwah.. cumanya mungkin samada mimpi 15 kali jgk atau lebih.. bangang..

      ok aku pun terpaksa guna jugak lah sbb kau masih bangang nak guna nama arwah .. arwah dah tak sihat camana nak hadir.. bangang betul baru dap ni..

      Delete
    16. En. Ir anonymous,

      Kau dalam seumur hidup kau tak menipu boleh tak?

      Arwah nik aziz masa tu sihat lagi!!!

      Kan dia berkempen dalam pilihanraya!!!

      Kalau kau tak tahu kau jangan reka2 cerita boleh tak???

      Hadi sial tu memang pengkhianat bukan sahaja dengan nik aziz dan dr yusuf alqaradhawi sebaliknya semua umat islam yang dirogol dan dibunuh syiah laknatullah!!!

      Dasar barua syiah laknatullah!!!

      Delete
    17. Nobody ni mimpi berapa kali? Husam dah mimpi 15 kali.. keh keh

      Delete
    18. Kalau mimpi masih di bawah 15 kali.. maka hanya husam yg masih layak jadi chief barua dap.. keh keh

      Delete
    19. Aku tanya kau ir anonymous,

      Mimpi dosa ke??? Tak pun!!!

      Makan duit haram dosa tak??? Dosa!!!

      Menyokong pencuri harta rakyat dosa tak??? Dosa!!!

      Menipu dosa tak??? Dosa!!!!

      Kalau tak cukup syarat tadi hanya hadi sial tu confirm chief barua syiah laknatullah perogol dan pembunuh umat islam syria hahahahakkktuuuiii!!!

      Delete
    20. Husam mimpi 15 kali tak dosa tapi dijualnya mimpi tu yg kelakar besor lah bodoh. Husam ingat rakyat yg cerdik nak percaya gelembongan dia.. org pan yg bodoh macam nobody memang kita tak nafikan akan percaya sebab tu mereka mudah dijadikan barua oleh dap.. dasar barua dap! Keh keh

      Delete
    21. 999 tahun hanya di Perak.. itupun nobody tak tahu? Patutlah pun hanya org bodoh je mudah dikelentong oleh nizar tu yg juga kita semua tahu cukup layak jadi ketua barua dap perak.. dasar barua dap!

      Delete
    22. Mujurlah husam tak jadi MB Kelantan kalau idak aku rasa kalau dap mintak pajakan 999 tahun pasti dia bagi punya.. dasar barua dap keh keh!

      Delete
    23. Tak ada apa yang kelakar besar pasal mimpi 15 kali tu.

      Yang kelakar besar nauzubillah ialah hadi sial presiden parti babi pergi menyokong perompak harta negara!!!

      Lepas tu hadi sial tu berpeluk dengan syiah!!!

      Rakyat memanglah cerdik sebab tu rakyat kelantan berbondong2 masuk amanah!!!

      Sudahlah kau tu nak menipu lagi!!! Mana fakta kau dapat berkenaan pajakan 999 tahun tu???

      Kat utusan??? Blog umno???

      Cunalah kau cerdik sikit kau pergi pejabat tanah dan galian kau buat carian!!! Buat online pun boleh!!!

      Tanah tu pajakan 99 tahun!!!

      Tanah forest city yang najib jual tu pegangan bebas bermaksud hak milik kekal!!!

      Kalau kau nak komplain pasal pajakan baik kau komplen pasal bagi terus hak milik kekal!!!

      Aku nak tanya kau satu soalan orang pas memang bodoh ke sampai hak milik kekal dengan pajakan tak boleh beza???

      Pajakan kau boleh ambil balik lah bahlol!!!!

      Kenapa kau ni bodoh sangat!!!

      Nasib baik hadi tak lama jadi.mb terengganu kalau idak aku rasa habis bankrap terengganu seumpama hampir bankrapnya harakah hahahha!!!

      Kelantan pun dah kantoi kerajaan kelantan dah tak ada duit!!!

      Habis dah bodoh sangat!!!

      Husam jadi mb tak dengar lah masalah kerajaan pas menyeleweng duit rakyat!!!

      Itulah kau, kau nak suruh hadi bankrapkan kelantan pulak ke???

      Hadi tu orang dah benci, dasar barua kafir syiah laknatullah!!! Hahahhahhahaaakkktuuuiii!!!

      Delete
    24. Hahahha sampai 15 kali bermimpi mmg dasar penipu ala Syiah.. hanya org sebodoh nobodoh je yg percaya.. nasihat saya kepada org pan yg lainnya sila wujudkan perasaan malu walaupun sedikit jika masih mahu percaya akan mimpi husam ni. Biarlah nobodoh je yg percaya akan mimpi husam berbulu ayam sempena tahun baru cina ni..

      Delete
    25. Nak tanya nobodoh.. kamu percaya ke husam mimpi sampai 15 kali?.. lepas tu jgn lupa jawab juga pasal surat tghh/lge.. itupun kalau kamu masih tidak bodoh sebodoh sekarang..

      Delete
    26. Hahaha aku baru perasan kata si bodoh org kelantan berbondong2 masuk pan.. sape nak percaya kamu ni nobodoh.. rapiji baru je bagitahu pan hanya ada 2%.. agak2 org nak percaya si rapiji ke si nobodoh ni? Dasar barua dap!

      Delete
    27. Sekarang org pan silakan jawab.. korang nak percaya data rapiji ke data nobodoh? Kalau korang tak jawab aku anggapkan korang lebih percaya kpd data si rapiji keh keh! Memang itulah yg sepatutnya keh keh!

      Delete
    28. Yang peluk syiah tu hadi sial tu, yang menipu kuat kencing tu pun hadi!!!! Dia lah presiden pas kuat kencing ala syiah!!!

      Kalau aku bodoh dah tentu2 kau bodoh ganda 12 daripada aku!!!!

      Aku pun tak pernah peduli pasal mimpi 15 kali ke 1000 kali pun!!!

      Yang aku peduli pas sekarang dah pecah amanah duit tabung tok kenali!!!

      Apasal??? Kau sibuk pasal mimpi yang realiti tu kenapa kau tak nampak???

      Sebab kau bodoh!!!

      Hadi sial tu mimpi ke berpeluk dengan syiah perogol dan pembunuh umat islam??? Tak, itu realiti!!!

      Najib razak, mimpi ke jual forest city hal milik kekal kepada china komunis??? Tak, itu realiti!!!

      Kau ni dah tak tahu nak cerita apa ke, aku tahu kau dah banyak kali kantoi bawa cerita tanpa bukti, lain kali kau pergi buat homework!!!

      Jangan sampai dah kalah sampai mimpi pun kau nak cerita!!!

      Baik kau cerita pasal hadi mimpi jumpa rasulullah!!! Mimpi apa kalau dengan orang yang tuduh isteri rasulullah perempuan lacur dan zina dia boleh berpeluk!!!!

      Lagipun hadi sial tu kaki kencing apa nak hairan!!!

      Delete
    29. Oh rupa2nya kini dah sahih org pan pun tak tergamak nak percayakan data si nobodoh.. syabas tuan2.. kerana berjaya mengelakkan diri dari terus diperbodohkan oleh nobodoh..

      Delete
    30. Rupa2nya apa???

      Rupa2nya kau reka cerita sendiri hahhahhaha!!!

      Ya Allah kau ni!!! Kau tunjuk bukti mana orang pan kau yang tak tergamak percaya data nobodoh!!! Aku pun bukan nobodoh!!!

      Kenapa kau merepek ni??? Aku tahu pelajaran kau tak seberapa ilmu pun kurang tapi kau ni dah peringkat terencat akal!!!

      Mana bukti kau??? Kau ni tak habis2 merepek macam babi!!! Kau dah kena laknat Allah sebagai babi ke???

      Ingatkan laknat Allah pada pas je jadi pigs!!!

      Delete
    31. Aku pun baru perasan. Kau mempersoalkan data aku dengan data rafizi!!!

      Aku mana ada data sendiri!!! Aku tengok penubuhan cawangan amanah di kelantan. Rafizi pula ada soal selidik dia sendiri.

      Tapi yang bestnya pas pun ada data, data syok sendiri!!! Tiap2 kali bentang tiap2 kali kalah hahahhahaha!!! Hadi sial tu kata apa masa orang bentang???? Mereka lupa pertolongan Allah!!! Sebab tu hadi kalah terus di terengganu pasal Allah taknak orang syirik macam dia hahahhahha!!!

      Sekarang Allah pun dah laknat pas sebagai pigs!!! Lagilah kalah teruk jauh daripada pertolongan Allah hahhahahhaha!!!!!

      Delete
    32. Kalau mengaku terpelajar tapi akhirnya jadi barua kpd lge si pengkhianat janji ianya hanyalah sia2 aje. Harap2 org pan yg lainnya tidak terikut2 rentak sebodoh begini. Jadikanlah ia sebagai sempadan.

      Sekurang2nya aku berjaya jugak dedahkan kelemahan si nobody terbodoh ini. Membabi buta menyokong ahli politik khianat; sbg contoh yg ingkar kpd perjanjian yg telah ditandatangani, khianati rakyat dlm kes 999 tahun kesian rakyat islam perak yg teraniaya dan husam yg kini cuba pengaruhi rakyat kelantan agar percaya bahawa dia boleh jadi mb kelantan hanya kerana pernah bermimpi 15 kali keh keh dan juga yg lainnya.

      Selamat membebaskan diri dari menjadi hamba kpd dap. Hanya memalukan generasi mendatang. Tak malu ke rafizi pun dah sahkan hanya sekadar 2 %%%%%%%%%%%%% tau!

      Delete
    33. Kau lah barua kafir syiah laknatullah perogol dan pembunuh umat islam di samping barua china pembunuh etnik islam uighur!!!

      Kau kan bodoh tak terpelajar!!!

      Aku tak payah nak dedahkan memang semua orang tahu kau babi kafir laknat syiah dan china!!!

      Disebabkan bahlol macam kau rakyat teraniaya yang kau boleh cerita surat!!!!

      Kau tu pembohong satu bukti pun tak ada!!!

      lagi satu kalau kau nak jadi sial biar kau jadi sial sorang2 jangan disebabkan bahlol bodoh macam kau malaysia tergadai dengan china!!!

      Bahlol bodoh macam boleh dedah apa???

      Kau tu sial satu dokumen kau tak boleh tunjuk memang kau barua kafir laknat syiah dan china biar iman kau tergadai harta negara tergadai kat china biar anak cucu kau merempat di tanah sendiri!!!

      Babi sial macam kau tak ada pelajaran dedah apa yang kau boleh??? Orang pun tahu kau tu sial bodoh tak ada pelajaran!!!

      Tak ada apa yang boleh kau dedahkan!!!

      Sebab kau tak ada pelajaran tapi perangai macam sundal tolol!!!

      Delete
    34. Bijak sungguh tuan Ir. sengaja dia tak nak dedah dumber surat tu kerana nak tengok berapa lama nobody nak berlakon kononnya tak tahu langsung pasal surat tu. kita perhatikan aje dia ni. org pan pun dah mula rasa curiga dgn dia ni.

      Delete
    35. Bijak kepala hotak kau!!!

      Surat tak wujud memanglah tak ada nombor!!!

      Hei sial, kau cakap dengan ir anonymous kalau ikut pondan macam hadi takut sebab memfitnah, ketahuilah bahawa aku tak percaya si sial tu sejak dia jadi khadam kafir syiah laknatullah pembunuh dan perogol umat islam!!!

      Hadi tu sial sesial2nya!!!

      Yanh kau nak ikut jadi khadam kafir syiah macam hadi apahal!!!

      Kau dah jadi bodoh ke???

      Kau nak kena laknat Allah ke???

      Pas dah kena laknat Allah sebagai para babi (pigs)!!!

      Kau nak jadi babi macam ir anonymous ke???

      Babi punya korang berdua!!!

      Khadam syiah laknatullah!!!

      Siapa nak curigalah kalau bukti pun tak ada!!!

      Kaki fitnah dan temberang!!!

      Penipu!!!

      Korang sesial2 manusia!!!

      Dah tak cukup sial ke hidup korang???

      Nak jadi sial syiah pula ke???

      Delete
    36. Bagi aku simple je,

      Kalau kau nak beli tanah, mesti ada bukti, dokumen, lot tanah berapa dan sebagainya!!!

      Kalau tak boleh beri bukti itu bukan pandai, itu bacul sial!!!

      Woii babi ir anonymous, mana bukti kau???

      Apasal kau nak membabi lagi???

      Kalau kau tak boleh tunjuk surat tu bererti kau tu babi!!!

      Tak payah cerita banyaklah kalau surat bukannya perjanjian pun!!!

      Kau tu dah bodoh sangat ke sampai tak kenal mungkir surat ke mungkir janji???

      Semua pembaca sini tahu lah hanya yang bahlol dan bangang macam ir anonymous dan anonymous si atas makhluk babi pemfitnah tahap bangang!!!

      Nak tuduh lim guan eng mungkir surat???

      Korang ni dah sewel!!! Tak pun terencat akal!!!

      Delete
    37. Org pan ramai yg dah tengok. kenapa kamu yg mengaku terpelajar (kononnya) masih belum tengok? cuba bayangkan mengaku terpelajar tapi masih belum tengok sedangkan org pan yg lainnya ada yg tidak terpelajar tapi sudah pun tengok. so pastinya di mata mereka kini rupa2nya mereka lebih terpelajar daripada nobody kerana sudah tengok surat tu. apalah malang nasib mereka dapat pahlawan macam nobody ni. so teruskan pura2 tak tahu lagi nobody. org2 pan masih terus memerhati kamu sbg pahlawan (kononnya) mereka.

      nobody d pahlawan pan. tapi itu dulu. sekarang pula nobody d paklawak pan!

      Delete
    38. Orang amanah dah tengok sekarang bahawa orang pas memang benar2 bodoh sejak azali lagi hahahhakkktttuiiii!!!!



      Kenapa orang pas bodoh???

      Pertama :Orang bodoh cerita surat yang tak wujud hahhahahahaaakkkttuuiii!!!

      Kedua: orang bodoh tak tahu pasal akta duti setem!!! Mana2 perjanjian harus didaftarkan di mahkamah!!!

      Ketiga : tanah malaysia dah digadai kepada china dia sibuk cerita surat yang tak wujud hahahhahah!!!!

      Apasal kau ni bodoh sangat???

      Kalau masuk mahkamah boleh ke kau bawak kes tak ada bukti hahahhakktuiiii!!!

      Kau ni masuk maharajalawak pun tak lakulah!!!!

      Orang2 amanah dan pas serta semua pembaca boleh tengok sekarang betapa bodohnya orang pas ni!!!!

      Dia ulang cerita yang tak wujud hahahhakkktuuiii!!!

      Memang layaklah kau digelar babi!!!

      Kenapa babi??? Babi tak tahu beza surat dengan perjanjian ke???

      Tak apalah!!! Babi kan babi!!! Babi memang bodoh!!!!

      Delete
    39. Pembaca semua boleh lihat betapa bodohnya penyokong pas ni!!!

      Kalau kami masuk mahkamah, surat tu tak pernah didaftarkan, dia pun cakap ada surat yang dia sendiri tak tahu tajuk, tak pernah tengok pun, daripada siapa ke siapa pun tahu, tarikh bila pun kantoi, kepala surat pun tak tahu, rujukan pun tak ada apa hakim buat???

      Kena tendang keluar mahkamahlah!!!

      KENAPA KAU BODOH SANGAT MACAM BABI!!!

      Delete
  4. Kalau ada yang mengaku dah tengok surat tu, mesti orang tu bahlol macam penyokong pas ni tak kisahlah daripada parti amanah dan sebagainya!!!

    Kalau tajuk surat pun tak tahu macam mana boleh kata dah tengok???

    Cuba kau senaraikan siapa yang pernah tengok surat tu???

    Kau kata orang amanah dah tengok takkanlah sikit nama pun kau tak boleh beri???

    Kau menipu lagi ya???

    Kau tak tahu malu ke kantoi menipu???

    Malu tu tanda beriman. Kalau dah kantoi menipu tak malu lagi memang kau dah berimankan syiah kot hahahakkktuiii!!!

    ReplyDelete
  5. Nampaknya nobody masih tak berupaya utk menjawab persoalan ttg surat tu.. palsu atau asli? Sengaja saya tanya nobody walaupun org pan ramai yg sudah pun melihatnya. kita sama2 tgk sejauh mana nobody nak kelentong diri sendiri serta generasinya yg akan dtg.

    ReplyDelete