Terkini

Husam sudah ready isu RM90 juta.

DATUK HUSAM CABAR PARTI HJ HADI SAMAN SEGERA BELIAU SUDAH READY ISU DEDAK RM90 JUTA

"In Shaa Allah ambo tidok sekali2 akan berkecek atas ggapo2 isu selagi ambo tidok ado bukti kukuh. Ambo sedia disaman dan dibowok ke Mahkamah pado bilo2 maso dan ambo sudoh bersedia untuk menampilkan beberapa individu yang boleh disapina di Mahkamah yang buleh membantu menyokong pembuktian dalam perbicaraan di Mahkamah kelak"

Dato' Haji Husam Musa
Sungai Keladi,
11hb. Mac, 2017
Crmh Selamat Tinggal Umno, 
Selamat Jalan Pas

3 Responses to "Husam sudah ready isu RM90 juta."

  1. Kalau husam seorang yg cerdik pasti dia akan kemukakan bukti2 yg dia ada setelah berani menuduh sebegitu rupa.. ini lebih Islamik!

    Manakala kalau husam seorang yg dangkal pasti akan dicabarnya org yg dituduhnya agar menyamannya.. ini lebih sekular!

    Jadi di sini sebenarnya perlukah PAS melayan org yg dangkal dan sekular sebegini? Buang masa je. Dia memang sengaja agar namanya akan dilihat gagah oleh DAP! Kunonnya..

    ReplyDelete
  2. kalau PAS rasa difitnah.... dlm prosiding mahkamah.. Saman ajela Husam tu... bukan gitu... kenapa nak biarkan fitnah begitu saja. PAS parti atas nama Islam wajib pertahan nama baik... tak gitu... ia bukan soal husam cerdik atau dangkal.... Sarawak report yg mula2 keluarkan isu ini mcm kes 1MDB... sampai skg kerajaan BN tak berani saman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada situasi 'membiarkan fitnah begitu saja', PAS peduli apa bro. Biarlah org yg melemparkan fitnah itu yg bertanggungjawab dgn mengemukakan bukti2 melalui video ke apa ke? Keh keh..

      Delete