Terkini

Adakah Dr Kamarul Zaman bersama UMNO buat fitnah?????

MASYAA ALLAH. HANYA KERANA NAK MEMBURUK-BURUKKAN PARTI LAWAN SANGGUP MENJERUMUSKAN DIRI DALAM DOSA YG LEBIH DAHSYAT DARI MEMBUNUH IAITU FITNAH

Dr Kamarul Zaman Yusof tentunya seorang Muslim. Ada gelaran Dr lagi. Felow di Institut Kajian Strategik Islam (IKSIM). Bukan calang2 orang. Tapi kenapa sanggup *MEMFITNAH?

*. Mustahil tidak tahu bahawa Allah SWT dah beritahu dalam Al Quran bahawa dosa fitnah itu adalah lebih dahsyat dari membunuh. Begitu juga mereka2 yg tanpa usul periksa galak menyebarkan fitnah tersebut. Dr Kamarul Zaman Yusoff telah mencipta suatu FITNAH terhadap YB Hannah Yeoh kononnya pemimpin DAP tersebut ingin *MEMBENTUK MALAYSIA MENGIKUT ACUAN KRISTIAN*, padahal perkara tersebut langsung tidak disebut dalam buku "Becoming Hannah". 

Fitnah tersebut kemudiannya disambut dan disebar oleh beberapa orang termasuk lah satu akaun FB atas nama "Tok Adi The Justice" sebelum disambung oleh seorang wartawan Utusan Malaysia dengan tajuk artikelnya "Pemimpin DAP giat "Berdakwah"". Semalam Sabtu 13 Mei saya telah membuat satu laporan polis terhadap FITNAH yg sedang giat disebarkan ini. Biarlah polis membuat siasatan mereka. Kepada mereka2 yg suka sangat menyebarkan fitnah bertaubatlah kerana tidak berbaloi semua itu berbanding balasan yg bakal diterima di akhirat kelak. 

Ingatlah dalam usaha Umno BN utk mengekalkan kuasa mereka walaupun pemimpin tertinggi mereka sudah terbukti merompak wang rakyat berbilion2 mereka akan memainkan sentiment 3R semaksima mungkin iaitu: Race (bangsa); Royalty (Raja-Raja); Religion (Agama). Suatu yg mengejutkan juga apabila saya buka Laman Web IKSIM Pengerusinya adalah seorang pemimpin Umno iaitu Jamil Khir; PENYALAHGUNAAN DANA AWAM UNTUK KEMPEN KOTOR UMNO BN???

Hj Zaidi bin Ahmad 
bekas mejar TUDM 
0174164728

# VIRALKAN SUPAYA MEREKA BERTAUBAT

# SELAMATKAN MALAYSIA UNDI PAKATAN HARAPAN PRU14

ALLAH MAHA BESAR3X!!!

6 Responses to "Adakah Dr Kamarul Zaman bersama UMNO buat fitnah?????"

  1. Apa kata kalau pihak yang difitnah itu mengambil tindakan mahkamah ke atas pihak yang dikatakan memfitnah? Pada pandangan saya itu juga satu daripada langkah yang relevan dan efektif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seperti PAS menyaman SR kan? Selepas tu PAS nak kena cari RM200K hanya kerana nak melayan nafsu serakah para musuh PAS.. dan para pemfitnah pula termasuk Husang takde pun rasa bersalah bila wang ringgit serta masa terpaksa dikorbankan.. mujurlah beliau kami terajang keluar dari PAS.. kalau tidak mana kita nak tahu yg beliau akan memfitnah guna nama AFFIN..

      Delete
    2. Wow besar nya nafsu Pas,tapi malang tenaga takde. Berselindong disebalik serban je, kata nak saman husam,bila lagi?. Rafizi minta istihar harta pun tak berani. Jalandah pas.

      Delete
    3. Nak saman husam morfin? Eh silap husam affin.. mai sini tunjuk bukti akaun cawangan mana dulu..

      Delete
    4. Hebat ke isytihar harta? Adakah bila isytihar harta kita akan bebas fitnah dan jadi berani mengaku salah seperti fitnah mahkamah syariah dan 91 mukasurat misalnya?

      Delete
  2. Zaidi pembela Dap aku kenal kamu semasa dlm tentera dul. hahahah

    ReplyDelete