MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Kena PAS rakyat pilih, YB tinggal PAS diminta letak jawatan

PAS oh PAS, kenapa pusing-pusing.Macam mana tak pusing, ini jawatan punya pasal.

Apabila terdapat wakil rakyat Pas meninggalkan Pas, mereka desak kosongkan kerusi kerana YB tersebut menang atas tiket Pas.Namun apabila Pas putuskan hubungan dengan PKR dan Dap, mereka masih kekal dalam Kerajaan Selangor kerana rakyat pilih PR untuk merintah Selangor, bukan pilih Pas.

*KENYATAAN RASMI PAS NEGERI SELANGOR BERHUBUNG KEPUTUSAN MAJLIS SYURA ULAMA PAS*

PAS Selangor akur dan menghormati keputusan Majlis Syura Ulamak PAS yang telah memutuskan bahawa hubungan politik Tahaaluf Siyaasi antara PAS dan PKR telah terbatal.

Oleh yang demikian PAS Selangor tidak lagi akan terlibat dalam sebarang kerjasama dan rundingan politik dengan PKR dan sebaliknya akan mengukuhkan kerjasama dalam Gagasan Sejahtera khususnya dalam menghadapi Pilihanraya Umum yang akan datang.

Walaubagaimanapun demi menghormati mandat dan kepercayaan rakyat khasnya dalam PRU ke 13 lalu maka PAS Selangor akan kekal sebagai sebahagian komponan dalam kerajaan negeri sehinggalah tamat penggalnya nanti.

*YB Sallehen bin Mukhyi*
_Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor_

11 Mei 2017

15 Responses to "Kena PAS rakyat pilih, YB tinggal PAS diminta letak jawatan"

  1. Replies
    1. kene sendiri kata rakyat pilih...konspirasi politik...kene pas suruh letak jawatan plak....kah kah kah

      Delete
  2. penin penin aku dgn pas ni..bila dah putus dgn pkr bermakna pkr jahat la tu, tak sokong ruu la...bla bla bla tapi masih juga nak bersama pula dgn pkr yg jahat tu..umenu yg jahat tu pun nak digesel geselnya

    ni politik matang ke atau politik nyanyuk, tidak pun politik mabuk dek terlebih membaham dedak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cer tanya saari sungib ke...hasnol ke...limks ke...ada perlu letak jawatan tak? next time gesel kepala kt lantai

      Delete
  3. Hebat sungguh cara lebai-lebai cap bulan berpolitik....sini boleh sana rak boleh!!

    Hebat atau HAPRAK?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tanya la pan...ada diorg letak jwatan bila keluar pas..apa dahhh...nampak sgt kau ni jenis bodoh

      Delete
  4. Tahniah PAS kerana berjaya menunaikan mandat rakyat yg memilih mereka atas tiket PAS sehingga ke akhir penggal terutama di Selangor..

    Bagi para G18 yg membawa lari kerusi2 PAS di siang hari pula hendak sedar bhw kerusi2 itu dimenangi atas tiket PAS (bukan PKR apatah lagi tidak berparti sebelum tertubuhnya parti baru!) yg rakyat telah memilih mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dahsyat Pas ni......takdak maruah, memang kelapaq habis. Ugama pun boleh niaga.

      Delete
    2. azmin kata ok jer
      jijah pun ok jer
      teng pun ok jer
      lagi satu cuba kau fikir kalau jawatan tu diberi pada pan!
      kene angkat sumpah tau nak jadi exco
      agak2 boleh yakin ke sumpah org pan ni
      silap2 makan nasik beriyani kambing lagi wehhhh

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Setuju sesangat dgn powertrain..

      Delete
  5. Pas 13 kerusi setelah ditolak penghianat hahahahah banyak tu layaklah jawatan tu

    ReplyDelete
  6. untuk kalian yang menunggu liburan dan bingung untuk cari tempat yang NYAMAN,MURAH dan STRATEGIS :) langsung aja yu kunjungi di HOSTEL MURAH DI BANDUNG COCOK UNTUK BACKPACKER

    ReplyDelete