Terkini

Siapalah Pakatan Moden Antarabangsa yang nak lawan PAS.

Salam, YB Bukit Gantang, tolong namakan Pakatan Antarabangsa yang akan lawan  PAS.Diharap dapat kemuka bukti. BACA tulisan YB Bukit Gantang yang juga Naib Presiden PAS.


Ust Hj Idris Hj Ahmad
Naib Presiden PAS
2 Syawal 1438 
26 Jun 2017.

Sarawak Report berjaya mengumpul GB£30,000 (RM160,000) bagi dana guamannya untuk menangkis saman fitnah yang dikemukakan oleh Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang. Hanya dlm masa 3 hari sahaja berjaya dikutip. drp 615 penderma. 

Mungkin akan dapat banyak lagi. Pakatan moden peringkat antarabangsa akan melawan PAS. Mereka akan bersatu utk hdk memadam cahaya perjuagan PAS. Mereka cukup dendam dan benci pd PAS kerana PAS parti tegar dgn prinsip Islam. Tdk pernah tunduk kpd sesiapa. . PAS tdk tunduk kpd sesiapa. PAS tdk ada tuan yg memberi dedak samaada Tuan luar negara atau dlm negara. PAS adalah PAS.

Mereka yg berada di belakang SR akan berlumba2 utk menderma krn anggap ini adalah sedekah jariah kot. InsyAllah PAS akan hadap semua cabaran ini dgn kekuatan ahli PAS dan memohon pertolongan Allah.

AHLI PAS TERUTAMANYA BOLEH INFAQ MELALUI ACC May Bank

PARTI ISLAM SEMALAYSIA 5640 7070 5537.

Ust Hj Idris Hj Ahmad
Naib Presiden PAS
2 Syawal 1438 
26 Jun 2017.

5 Responses to "Siapalah Pakatan Moden Antarabangsa yang nak lawan PAS."

  1. Kenapa PAS menggunakan akaun May Bank dan bukan Bank Islam? Saja tanya...

    ReplyDelete
  2. Kalau puak2 ini tak apa...kalau org lain buat jatuh hukum....

    ReplyDelete
  3. Baru pindah ke malaysia ke? Cimb maybank public bank dll juga ada islamic account.. tak pe aku maafkan korang yg baru pindah aka bangang..

    ReplyDelete
  4. Cara maafkan ala pas..x ikhlas langsung

    ReplyDelete
    Replies
    1. BkS, tu saja caranya nak maafkan orang yg tak mintak maaf pun tapi buat2 tahu bila berhujah yg akibatnya memalukan pan balik bila menyangka hanya bank islam shj yg ada islamic account.. tapi mujurlah aku tolong cover up malu dorang tu dgn menganggap kononnya mereka baru berpindah ke malaysia.. nampak betapa bertimbang rasanya aku BkS?

      Delete