MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

DEDAH PROJEK CARBON CREDIT dari Husam.,5.6 keluasan Singapura

Pendedahan Ekslusif: Jam 11 Pagi Harini.

Seluas 26% Keluasan Negeri Kelantan diberikan kepada sebuah syarikat selama 30 tahun untuk projek Carbon Credit.

Ia menyamai 5.6 kali keluasan Negara Singapura.

Saksikan secara langsung di laman Facebook Page Pemuda Amanah Kelantan.
https://www.facebook.com/pemudaamanahkelantan/

6 Responses to "DEDAH PROJEK CARBON CREDIT dari Husam.,5.6 keluasan Singapura"

  1. Dedah apanya memang pun mb kelantan dah dedahkan dan tak ada apa yg hendak disorokkan.. lainlah kalau ada org nak sorokkan nama pemilik akaun affin rn90 juta dan nama tokey genting yg bagi jutaan ringgit kpd org tu sendiri..

    ReplyDelete
  2. en walaun dah ada pemilik akaun dan nama tokey tu ya..jadi tunggu apa lagi dedah je lah..yb husam pula nak dedahkan kat mahkamah..so kalau en walaun nak sangat..saman lah yb husam...ada berani?????!!!

    jadi nilailah sendiri tahap kecerdikan walaun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish bangangnya.. husang yg menuduh dialah yg kena dedahkan bukti.. itupun kalau ada la..

      Tak sangka ada juga macai yg percaya si husang yg pernah mimpi 15 kali atgna katanya.. entah2 mimpi ustaz ahmad awang je.. phuiii..

      Delete
    2. Oh yea jangan mimpi tokey genting udah ler..

      Delete
  3. Mohon pemilik blog ni buat rujukan melalui pembacaan terlebih dahulu berkaitan projek kredit karbon ni. Jangan hanya dgr kata husam kuasa 10 je. Kalu dgr dia punya semua benda yang kerajaan kelantan buat tak betul. Yang dia punya projek dari dulu sampai sekarang tak nampak langsung. Penat aku tunggu stadium kelantan yang baru dari cadangan husam10 ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi duit tak masuk lagi dari tokeh genting macamana projek nak jalan..

      Delete