MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

LIDAH TIDAK BERTULANG DIA.BERKAWAN DAP BOLEH......

Lidah Tak Bertulang...Dia berkawan DAP boleh, orang lain tak boleh...

Hadi lawan Hadi
4/12/2011 "Sudah tiba masanya buat perubahan, jangan peduli dengan tohmahan PAS diperkuda DAP,  DAP diperkuda PAS. "Umno diperlembukan. Lebih baik diperkuda dari diperlembu kerana kuda diguna untuk perjuangan tetapi lembu untuk disembelih," katanya disambut sorakan gemuruh kira-kira 10,000 hadirin.

7/4/2016 "Kita tidak menganggap (Amanah) sebagai satu saingan yang mencabar pada pilihan raya ini. Khususnya apabila rakyat, terutama yang beragama Islam (dan) kaum Bumiputera, menyedari bahawa Amanah merupakan khadam kepada DAP,"

http://arkib.harakahdaily.net/arkibharakah/index.php/arkib/berita/lama/2011/12/35662/biarlah-pas-diperkuda-dari-umno-diperlembu.html

9 Responses to "LIDAH TIDAK BERTULANG DIA.BERKAWAN DAP BOLEH......"

  1. Senang je nak jawab ni..

    Sebelum PRU13, dap berjanji akan biarkan pas berjuang agenda islam secara BERSENDIRIAN.. bila dah menang PRU13, dap mungkir janji.. bukan sahaja dap tidak membiarkan pas berjuang agenda islam secara BERSENDIRIAN malah agenda islam pas diSANGGAHnya pula bersama2 dgn para baruanya di dlm pas..

    ReplyDelete
  2. hadi memang mengamal doktrin syiah cr politik dan sikap yg sentiasa bolak balik ikut suka.

    u turn dan round about adalah amalan doktrin syiah.

    anggaplah hadi sudah uzur dan sakit sepertimana dia kt kat sheikh Yusuf Qardawi.

    hadi.... tidor lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perlahan sikit bab syiah tu.. kecik hati mat sabu nanti..

      Delete
    2. Ckp mcm2...tapi diam2 cari hadi jgk ajak pakat2....kah kah kah...apa ke bangang korang ni...alih2 kene veto...kah kah kah

      Delete
    3. Pastu bila kantoi...spin nak selamatkan pas...bdk tadika pun gelak kah kah kah

      Delete
  3. Hadi keluar dan ajar pengikutnya byk kata2 keji seperti barua pd org lain...lihat pengikutnya juga mulai ikut anuti guna kalimat itu..sbb itu kami ambil jalan lain yg penuh dgn hikmah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh tak bg cth kata2 keji tu.. aku boleh bagi rasional nya..

      Delete
  4. Takyahla risau pasal pas...risau pasal pkr lagi elok. Yg kt luar gaduh sama sendiri...yg kt dlm dah kene veto...aduihhhh....luka kecik. Berapa kali mau kene liwat dgn Madey weiiii

    ReplyDelete