Terkini

Mokhtar Senik ,sekolah terbakar,rumah terbakar boleh buat fitnah lagi.

Jenis jika ada Mokhtar Senik dalam PAS ataupun Razman Zakaria budaya suka menfitnah orang tidak dapat dielakkan.Terbaharu fitnah yang dibawa Mokhtar Senik  yang kononnya Ketua Dewan Ulamak Pahang terhadap Lim Guan Eng.Hal ini buat Islam dicalar oleh mereka.

6 Responses to "Mokhtar Senik ,sekolah terbakar,rumah terbakar boleh buat fitnah lagi."

  1. Bagitulah ..keadaan sekarang. ..
    Naik ..bukan kerana kelayakan. ...
    tapi kerana..on pandai bodek ..dan ilmuan hantu mereka....

    ReplyDelete
  2. Lebai cap bulan bukan diangkat naik kerana mereka bijak berpolitik, tetapi kerana mereka lantang mengherdik dan membantai Amanah. Itu saja asas kelayakan yg membuatkan mereka dipilih.
    Betoi tak?

    ReplyDelete
  3. Mana tangan mokhtar senik kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Makin banyak orang seperti itu ada dalam PAS, makin cepat PAS tewas dengan teruknya! Sabar, tuan-tuan. Insya-Allah, akan tiba detik tersebut. Amin, ya Allah.

    ReplyDelete
  5. Perangai menuduh orang sesukahati macam ni amalan biasa dalam PAS umpama tabiat anjing yang suka menyalak dan menggigit tulang.. satu lagi amalan biasa ulamak PAS ialah mereka tak pernah mohon maaf tetapi berdolak dalih memberi alasan.. ini adalah amalan yang 100% bercanggah dengan Islam.. bila kita Islam ia tidak membezakan antara orang biasa atau dengan ustaz-ustaz PAS.. bahkan kalau menurut hukum.. balasan kepada orang alim buat jahat/fitnah lebih besar daripada orang jahil biasa.. maka sebab itu kita percaya ustaz-ustaz PAS akan terus bercakap lepas dan berlagak selamba apabila terbukti buat salah sebagaimana kura2 yang memang tak tahu memanjat.. saya mohon maaf kalau ada yang terguris..

    ReplyDelete