Terkini

Jika Hj Hadi seperti Tok Guru Nik Aziz,sebelum subuh SPRM sampai.

Jika seperti Tok Guru  Nik Aziz yang lawan UMNO,sudah tentulah SPRM siasat.Ini pimpinan PAS Hj Hadi mesra UMNO dan seperti rakan sekutu UMNO dalam banyak isu ,SPRM pun tak mahu siasat walaupun ada aduan.Cuba pusing sikit,beri sokongan kepada PH atau hentam Najib pasti sebelum subuh SPRM  pergi siasat.

10 Responses to "Jika Hj Hadi seperti Tok Guru Nik Aziz,sebelum subuh SPRM sampai."

  1. Sudah2lah tu berpura2 menyanjung Arwah TGNA..

    Harap usaha yg dimulakan oleh arwah tgna tidak dihina sedemikian rupa.. kami tiada masalah utk teruskan baiah seperti ini yg membuktikan kami dan tghh masih akur dan sanjung arwah tgna..

    Tak macam walaun DAP; konon mengaku sanjung arwah tgna tapi selamba je langgar baiah talak isteri (yg diperkenalkan oleh arwah sendiri..).. yg malangnya lepas tu walaun DAP perjuangkan pula hak golongan lgbt, atheis, murtad dan juga sekedudukan.. ini pastilah ditentang oleh arwah jika masih hidup.. yg ini sampai sekarang korang tak mampu nak nafikan.. ntah laa..

    ReplyDelete
  2. adiwang barua mat najib .. pencacai taik rosmah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni walaun DAP yg paling bijak ke?

      Delete
    2. nie barua ulamak giler paling bongok ke?

      Delete
    3. Mana walaun DAP ni? Boleh jawab ke tak ni?

      Tun M fitnah ke atau dsai yg meliwat? Ataupun tun m bercakap benar ke atau dsai yg teraniaya?

      Jawab le jika bijak.. kalau tak jawab maknanya bebal lah tu..

      Delete
    4. oh walaun ulamak giler berbini .. ulamak giler bg derme kt jibby ke jibby bg taik kt ulamak giler? walaun xleh jwb punye ..

      Delete
    5. oh walaun ulamak giler berbini .. ulamak giler bg derme kt jibby ke jibby bg taik kt ulamak giler? walaun xleh jwb punye ..

      Delete
    6. ulamak giler bos PIGS mkn dedak ke mkn taik jibby? jwb le walaun PIGS .. ke mmg ngok walaun PIGS nie?

      Delete
    7. ooi walaung adekah big bos PiGS tu sjk azali lg ke ngok hingge di-kencingkan hamno berkali2 atau dh mmg walaung PiGS di-tugaskan hanye utk menyapu taik big bos PiGS? mesti walaun ngok xleh jwb .. atau dh mmg pn walaun suke main taik ..

      Delete
    8. ulamak pis kantoi menjuburi sg isteri ... aik mcm impossible jer!!

      Delete