Terkini

Kamarul Yusoff "hang" yang kena minta maaf kepada Mujahid.

Dr Kamarul Yusoff sudah main pusing-pusing.Hang yang sepatutnya minta maaf kepada Dr Mujahid.

I think I need to make the facts clear.

I’m the counsel for YB Dr Mujahid. I can say that the posting below is actually inaccurate.

The accurate fact is this. This photo was taken today at the mediation centre, Jalan Duta KL. It started when the judge proposed that both parties go for mediation. Both parties agreed to enter the mediation.

In the mediation, the mediator suggested that the matter to be settled amicably without having it to be prolonged for trial. Instead of going to trial, Dr Mujahid willing to settle the case but he demanded an apology from Dr Kamarul. Sadly, he refused the demand.

Since no settlement, the mediator fixed a new date for Dr Kamarul to decide and think about the demand.

So basically he deliberately “missed out” the point of “apology” in his posting.

Di bawah adalah respon YB Dr Mujahid:

Sebenarnya keputusan mediasi adalah spt berikut,

1. Saya yang tuntut Dr Kamarulzaman mohon maaf atas artikelnya menjatuhkan reputasi saya.

2. Jika dia berbuat demikian barulah saya tarik balik saman saya kepadanya dan move on.

3. Mohon maaf dibuat dlm FB sebagaimana dia telah memfitnah saya dlm FB.

4. Hakim bg tempoh awal April untuk Dr Kamarulzaman membuat keputusan memohon maaf kepada saya kerana beliau enggan memohon maaf sekarang. Jadi beban memohon maaf adalah ke atas dia, bukan beban saya tarik balik saman.

5. Bukan isu saya 'berjiwa besar' untuk tarik balik saman kpd dia tetapi beban tertanggung atas dia untuk mohon maaf pada saya.

22 Responses to "Kamarul Yusoff "hang" yang kena minta maaf kepada Mujahid."

  1. dlm bab remeh ni pun nak menipu. kalau nak menipu tu biarlah org tak akan tau.

    kalau minta maaf dah settle kan. tak perlu nak buang masa ke mahkamah lagi.

    apa punya bangang dia ni?

    ReplyDelete
  2. Harap Dr Mujahid jgn main2 dengan mamat kaki putar alam ini.Teruskan saman 2juta tu biar padan muka dia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape yg putaq belit.. yg perjuangkan hak golongan MURTAD ataupun yg menentang agenda evangelis??

      Delete
    2. pis sesat sesesat2nye, agame digunekan hanye utk pancing undi ulamak pis penipu bersiri!

      Delete
    3. Org pun bole kata PAN ni sesat lagi menyesatkan.. simple

      Delete
    4. pis menggalakan lgbt -- ulamak pis kantoi menjuburi isteri ..
      pis menggalakan sekedudukan -- ulamak pis menghayungkan 2butir batu tergantungnye kt internet utk menggode muslimah ..
      pis menggalakan murtad -- ulamak pis menyebarkan hadis palsu .. dgn membace hadis rekaan syiah ..
      oi an anon sape sbnrnye sesat?
      ulamak pis membahagi2kan sesame mereke duit rakyat yg dirompak setelah mendapat upah dr jibby ..
      ulamak pis kafirkan mereke2 yg xsependapat dgn mereke terbaru ttg ruu355 ..
      ape lubang pis nie ? xlame lg kite kambus mereke semue dlm pru nanti bile mereke tengah leka membahagi2 hasil ganimah jibby dlm lubang biawak!

      Delete
  3. Tuan Al-Husseyn, betul kata tuan tadi. Mamat tu selalu benar merapu dan meraban. Analisisnya lebih bersifat memfitnah, bukannya menggambarkan dia ahli akademik yang rasional.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kata tuan tu, tak perlu mengaku sanjung arwah tgna tapi dgn selambanya langgar sumpah baiah..

      Delete
    2. baiah giler nk pegang buat pe? sesat n menyesatkan!

      Delete
    3. Simpati buat arwah tgna kerana selain drpd muslim, munafik juga mendekati (pura2) arwah.. setelah kematian arwah barulah kita boleh nampak jelas individu2 munafik tersebut.. ntahlaa..

      Delete
    4. pemimpin pis la bapok munafik .. dh la baham duit hamno jute2, lps tu nafi dgn gune name allah n agame. nie la manusie paling celake atas muke bumi krn pergunekan agame.

      Delete
  4. Orang kesayangan walaun-walaun tu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antara Walaun-walaun DAP ke dr MR ni??

      Delete
    2. walaun pencacai taik jibby & rosmah jatuh kpd adiwang and the gang ..

      Delete
    3. walaun pencacai taik jibby & rosmah jatuh kpd adiwang and the gang ..

      Delete
    4. Ini ke hujah yg paling vogue drpd pengkagum Dr Mujahid??

      Delete
    5. nie ke hujah barua butir taik unta adi tong dram bawang?

      Delete
    6. Simpati buat arwah tgna kerana selain drpd muslim, munafik juga mendekati (pura2) arwah.. setelah kematian arwah barulah kita boleh nampak jelas individu2 munafik tersebut.. ntahlaa..

      Delete
    7. pemimpin pis la bapok munafik!!

      Delete
    8. pemimpin pis la manusie paling celake atas muke bumi hrni krn mempergunekan agame utk halalkan duit haram yg mereke baham. mereke adelah bapok munafik! allah dh laknat dgn bg ilham kt tuan presiden utk namekan perikatan polotik mereke dgn name PIGS .. ulang lg skali PIGS .. PIGS n BABI!!

      Delete
    9. pemimpin pis la manusie paling celake atas muke bumi hrni krn mempergunekan agame utk halalkan duit haram yg mereke baham. mereke adelah bapok munafik! allah dh laknat dgn bg ilham kt tuan presiden utk namekan perikatan polotik mereke dgn name PIGS .. ulang lg skali PIGS .. PIGS n BABI!!

      Delete
    10. pemimpin pis la bapok munafik!!

      Delete