Terkini

Jangan jadi macam 3 katak-4 perkara perlu dijauhi-DS Nizar.

Hari ini kita mengikuti DS Nizar bertemu rakyat.DS Nizar masih bertenaga dan masih bersemangat untuk menegakkan keadilan dan menentang kezaliman.

Pada sebelah pagi DS Nizar berada di Dewan Kwantung, Bandar Taiping menghadiri majlis Tahun Baru Cina anjuran PR di bawah selian DAP Taiping.DS Nizar menyatakan terdapat 3 katak.Dua katak jantan dan seekor katak bertina.Ketiga-tiga katak ini mendapat habuan melalui peras ugut ke atas kerajaan mahkamah.DS Nizar memberi contoh YB Hee, Adun Jelapang membina rumah baru dengan perabot baru dibiayai Zambry.Kini perasaan cemburu mula membara dalam kalangan Adun BN.

Di sinilah UMNO/BN menggunakan 4 senjata atau perangkap.Perangkap pertama peras-ugut,kedua culik,ketiga rasuah dan keempat seks.

Keempat-empat perkara inilah digunakan untuk menekan Osman dan Jamaluddin .Akhir mereka berdua bersama Hee terperangkap dan menzalimi kerajaan PR Perak.

Begitu juga Adun Bota,YB Nasarudin digunakan kaedah seperti culik dan ugut supaya kembali kepada PKR,dakwa DS Nizar.

DS Nizar berharap adun PR menjauhi 4 perkara itu supaya sesebuah kerajaan tidak tumbang melalui peras ugut,culik,rasuah dan seks.

0 Response to "Jangan jadi macam 3 katak-4 perkara perlu dijauhi-DS Nizar."

Post a Comment