Terkini

Siapa nama Lance Koperal itu,Cikgu?

Penduduk Taman Yayasan dan -penduduk sekitar yang datang mendengar ceramah penerangan DS Nizar pada 6 November lalu bertanya kita nama Lance Koperal yang mengarahkan ceramah DS Nizar ditamatkan segera itu.
Kita memberitahu ,Lance Koperal itu tidak memperkenalkan diri dan tunjukkan Kad Kuasa.jadi kita tak tahu siapa nama beliau.Apa yang kita tahu OCS Abdul Rahman yang disebut oleh Nizar pada ceramah 6 November itu.
Kesan gangguan polis itu,kini terdapat ahli UMNO dan penyokong UMNO yang sudah mengisi borang menjadi Ahli Pas.Penerangan DS Nizar tentang perihal watak sebenar DS Najib membuka minda mereka untuk bersama PAS.
Baru mereka sedar ,bajet Najib ada tempangnnya. Bagaimana Sidang Parlimen boleh membahaskan projek bangunan mega 100 tingkat jika kepunyaan PNB.Begitu juga mereka hairan bagaimana program Permata Rosmah boleh diluluskan 110 juta.Walhal boleh dimasukkan dalam peruntukan kepada kementerian pelajaran.
Apa yang membuat mereka terkejut.Ceramah Nizar diganggu tetapi karoeke di kawasan orang Melayu dibiarkan sampai 2-3 pagi.Dakwa mereka polis diam sahaja.

0 Response to "Siapa nama Lance Koperal itu,Cikgu?"

Post a Comment