Terkini

Solat Hajat : bikin video seks,tempias sudah melanda mereka

Menurut teman-teman yang pergi ke Stadium Malawati dianggarkan hampir 10,000 umat Islam menunaikan solat hajat pada 28 Mac lalu diimami sendiri Presiden PAS,Tuan Guru Abd Hadi Awang.

Selepas solat hajat, program yang bermula jam 7 malam itu diteruskan dengan ucapan pidato para pemimpin tertinggi PR, Presiden PAS, Anwar, dan Lim Kit Siang .

Kemuncaknya doa oleh Murysidul Am PAS, Tuan Guru Nik Aziz.Bagi mereka yang menghayati doa TG Nik Aziz ,sudah pasti menunggu penuh kesabaran agar kemelut fitnah yang melanda DS Anwar itu terungkai kebatilan.Mereka yang hadir juga mengharapkan Allah s.w.t memberi kekuatan kepada DS Anwar sekeluarga.

Solat hajat dan doa orang yang dizalimi kini sudah mengusarkan mereka yang terlibat dalam konspirasi fitnah 2 itu.

Dikhabarkan kepada kita ,hidup mereka kini terlalu keluh kesah.Dikhabarkan kepada kita terdapat mereka yang terlibat secara sedar dan tidak langsung semakin tertekan.Dikhabarkan kepada kita ada yang sudah ke luar negara,untuk bercuti sambil belajar?

Rupanya orang Bukit Gantang juga terkena tempias.Orang Melayu UMNO kini tidak dipercayai lagi oleh mereka ,dalam urusan jual beli.Hal ini semua kerana Timbalan Ketua UMNO booking bilik atau pawagam Carcosa Sri Negara.
+tqdigifecebook*

0 Response to "Solat Hajat : bikin video seks,tempias sudah melanda mereka"

Post a Comment