Terkini

Muhyiddin umum RM3 juta ,di Changkat Jering,YB Rosli tak tau malu.


 Dokumen memorendum yang didakwa diserah pada Muhyiddin semasa lawatan ke Changkat Jering pagi kelmarin disini
TAIPING - Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengumumkan peruntukan RM3 juta bagi membina semula pasar minggu Changkat Jering.

Timbalan Perdana Menteri  mengumumkan perkara tersebut kerana  didakwa  khuatir satu memorundum dari peniaga pasar minggu Changkat Jering.

Muhyiddin membuat keputusan itu dalam tempoh yang singkat  tetapi  kenapa  Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Trong Datuk Rosli Husin memohon  peruntukan tersebut. Ke mana pergi ADUN  derhaka , Osman Jailu, makan gaji buta ke? Peniaga bukan minta duit tiga juta ringgit tetapi meminta kekalkan Pasar Minggu berusia lebih 100 tahun itu.Pasar Minggu Changkat Jering yang bersejarah itu akan musnah kerana projek Lebuhraya Pantai Barat Changkat Jering- Klang.

Rosli yang "tak tau malu" kemudiannya mengumumkan kelulusan daripada Muhyiddin itu melalui pembesar suara di pasar itu. Sepatutnya berasa malu  dengan Muhyiddin  dalam DUN Trong, Pejabat POS dan bank komersial pun tak ada.(klik-)Bangunan UMNO pula telah disita  pada 15 Jun lalu.


0 Response to "Muhyiddin umum RM3 juta ,di Changkat Jering,YB Rosli tak tau malu."

Post a Comment