Terkini

Wan Nik,Setpol Tok Guru Nik Aziz,tanpa protokol.

Setiausaha Politik Menteri Besar Kelantan Wan Nik Yusof  ,memenuhi jemputan tanpa protokol. Wan Nik menyantuni anak yatim. Turut hadir Ustaz Idris Ahmad.,Ustaz Nordin Jaafar dan Hj zainuddin Hamzah.   


Tuan Haji Wan Nik ,Setpol YAB Menteri Besar Kelantan  bersama Ustaz Idris Ahmad dalam satu program menyantuni penduduk Kg Perak,dekat Matang 1 September lalu.

Setpol Tok Guru Nik Aziz,Wan Nik memberi sedikit duit raya kepada seorang anak yatim ,di Kampung Jaha,Matang pada 1 September lalu.


Wan Nik bersama Pak Uda dalam majlis walimatulurus anak kedua Pak Uda dengan orang Kelantan.Setpol Wan Nik mengucapkan tahniah kepada Pak Uda.
Kelantan yang diterajui PAS sudah lama menjaga kebajikan penduduk,kata Wan Nik,Setpol ,YAB Tok Guru Nik aziz.
Memang mudah berurusan dengan Wan Nik ,Setiausaha Politik YAB Menteri Besar Kelantan.Tanpa protokol,tanpa temujanji atau tanpa booking,beliau terus bersetuju dengan kami di Bukit Gantang untuk menyantuni penduduk. Sempat beliau ,Wan Nik  bersama team Pusat Khidmat Ahli Parlimen dan Pas Kawasan Bukit Gantang dalam majlis sampai sumbangan untuk orang miskin dan anak yatim pada 1 September lalu. 

Wan Nik berada di sini dalam memenuhi jemputan Pak Uda Suria yang mengadakan walimahtulurus anak lelaki pada 1 September,di Bendang Siam,Batu 8.(Parlimen Bukit Gantang)

0 Response to "Wan Nik,Setpol Tok Guru Nik Aziz,tanpa protokol."

Post a Comment