Terkini

YB Wan Khairil ,Adun UMNO bersama Dr Raja Iskandar

Dr Raja Iskandar Al-Hiss melayani TPJ PAS Perak Hj Razman Zakaria dan ADUN Umno Bukit Chandan Dato' Wan Khairil di Rumah terbuka PAS Kuala Kangsar semalam.


Jamuan raya PAS Kuala Kangsar  dikunjungi juga ADUN Bukit Chandan,Parlimen Kuala Kangsar  YB Dato' Wan Khairil. Mungkinkah ada sesuatu yang diperkatakan kepada Ku Is,YDP Kuala Kangsar yang juga Kerabat Diraja Perak.

UMNO Kuala Kangsar pun didakwa ada dua puak,satu puak YB Manong Ramli Zahari.Puak kedua YB Bukit Chandan Wan Khairil. Dari sudut politik, YB Wan Khairil lebih mesra dengan rakyat berbanding YB Ramli Zahari. Belum puak Rafidah Aziz. 

2 Responses to "YB Wan Khairil ,Adun UMNO bersama Dr Raja Iskandar"

  1. Salam

    Depan baik. Belakang memfitnah. Itule perangai ameno. Toksah percaya kepada spesis ni, walaupun raya.

    ReplyDelete
  2. Wan Khairil diakui terbaik memberikan perkhidmatan tanpa mengira parti dan kaum. Berkaitan Ku Is, beliau adalah calon terbaik Parlimen Kuala Kangsar jika PAS inginkan kemenangan. Sbg info, pengundi Kuala Kangsar masih tebal dengan sikap feudalisme. Pencalonan Ku Is akan memecahkan kebuntuan. Kuala Kangsar adalah parlimen ke3 berpotensi dimenangi selain Parit Buntar dan Bukit Gantang. Wallahualam.

    ReplyDelete