Terkini

Changkat Jering:UMNO lawan PKR ,UMNO menang.

  foto:           Rahim Ismail pun (baju hijau)lebih cerah untuk menang berbanding calon PKR lain,termasuklah Dr Mohd Nor Manuaty

Gua sudah diberitau kalau Rahim Ismail(baju hijau) bertanding pun lawan UMNO dekat Changkat Jering UMNO akan bungkus. Bukan gua cakap orang UMNO yang cakap.Kalau PKR lawan letak Dr Mohd Nor Manuaty pun ,PKR akan kalah. UMNO akan menang!!! Jadi jangan marah gua tulis ini.  Semua orang UMNO sangat suka PKR bertanding,.sebab mereka sangat suka .Mereka boleh menang mudah. Jadi mereka cakap Dr  Mohd Nor Manuaty pun tak boleh lawan dengan UMNO. Jadi gua harap  YB Azmin Ali dan Ismail Yusof,Ketua Cabang Bukit Gantang  boleh fikir sikit cukup. Mau UMNO menang atau mau PKR malu besar???? jangan marah orang PKR....gua tau ramai YB PKR  akan melenting dengan tulisan kali ini. 

1 Response to "Changkat Jering:UMNO lawan PKR ,UMNO menang."

  1. Salam Sisibukit.

    Bila kita cakap demer maroh. Biorle demer nak syok sendiri. Sebab bos besor nak jadi PM> Tentu le demer nok jadi MP. Kahkahkah. Belum menang udah besor kepaler.

    ReplyDelete