Terkini

Khairy Jamaluddin hantar anak sekolah kebangsaan tak macam Mukhriz Mahathir.

  • KJ kongsi cerita hantar anak ke sekolahJibreil Ali berada di dalam kelas pada hari pertama persekolahan sesi 2014 yang bermula hari ini. - Foto Ihsan Facebook rasmi Khairy Jamaluddin
 1 / 1 
KJ kira bagus,tak hantar anak ke sekolah antarabangsa. Menteri UMNO/BN kebanyakan hantar anak ke sekolah antarabangsa.Macam Mukhriz MB Kedah,anak bersekolah di sekolah antarabangsa.Kurang-kurang KJ tahu kesusahan rakyat.Tinggi juga semangat patriotik KJ.

SHAH ALAM - Pengalaman menghantar anak ke sekolah pada hari pertama tentunya menjadi momen indah yang akan dikenang oleh ibu dan ayah.

Sudah pasti pelbagai rasa menyelebungi benak sanubari, ada suka, gementar dan mungkin juga sebak melihat anak kecil yang sudah menginjak dewasa.

Perkara sama tidak terkecuali kepada Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar yang menghantar anak sulungnya ke sekolah pagi tadi.

Khairy atau lebih dikenali dengan panggilan KJ berkongsi pengalamannya sebagai seorang ayah yang menghantar anak kesayangannya pada hari pertama persekolahan,

“Selamat tahun baru kepada semua kenalan media sosial!

“Pagi tadi saya telah hantar anak sulung saya, Jibreil Ali atau "Cougar" ke sekolah untuk hari pertama beliau. Pasti ramai ibu bapa yang melalui pengalaman yang sama.

“Saya rasa, saya lebih sedih dan 'nervous' daripada Jibreil,” tulisnya yang dipetik menerusi laman Facebooknya.

KJ turut menasihatkan anaknya supaya belajar bersungguh-sungguh serta mencari ramai kenalan ketika di sekolah.

“Study hard and make friends, son!,” tulisnya.

Anak sulung KJ, Jibreil Ali memulakan persekolahan hari ini di Sekolah kebangsaan Taman Tun Dr Ismail (Dua) Kuala Lumpur.

0 Response to "Khairy Jamaluddin hantar anak sekolah kebangsaan tak macam Mukhriz Mahathir."

Post a Comment