Terkini

Nik Amar kalau bercakap,sakit hati.

Timbalan Menteri Besar Kelantan,kalau bercakap menyakitkan.Boleh beliau kata ,Kerusi Pengkalan Kubur,pinjaman untuk PKR.

Sebagai Timbalan Menteri Besar,baiklah diam,Tak usah keruhkan suasana.Ini semua ,beliau nak cakap.Dulu,kalau dia ada kuasa dia akan pecat,YB Saari Sungip dan YB Husnul.Sedangkan lembaga disiplin parti pun belum mengadakan siasatan atau mesyuarat.

Dulu masa Liqa Alfikri PAS Perak,kritik Husam Musa,sedangkan Husam Musa tidak boleh menjawab.


3 Responses to "Nik Amar kalau bercakap,sakit hati."

  1. Orang sepertinyalah yg akan mengKUBORkan Pas.

    ReplyDelete
  2. Hemm ... keulamakan seseorang itu dilihat kepada Ilmu dan amal. Dalam hal ini, saya yakin dan pasti beliau memberi kuliah dan ada memberi pengajian kitab dan sudah pasti menyeru orang ke arah kebaikan, sabar, bercakap yang baik, kercakap serupa bikin .. tapi saya lihat sekrg nik amar menggunakan medan so called ulamak utk memberi keistimewaan kepanya utk memburukan dan menfitnah orang lain - ini cakap serupa bikin ke ustaz nik amar. Belajarlah dengan tuan guru nik aziz, jangan ambil karakter luarnya sahaja, contohi persenolati TG Nik Aziz luar dan dalam.
    Menggunakan platform ulama utk menghukum dan merendahkan orang lain dan menunjukkan kita seolah2 seorang yg maksum adalah tindakan durjana yg akan menghakis kepercayaan dan sanjungan orang ramai terhadap kepimpinana ulama PAS

    ReplyDelete
  3. Tiada karisma menjadi pemimpin yang dihormati، pendapat yang dikira syok sendiri sedangkan TG presiden belum komen lagi...

    ReplyDelete