Terkini

SOALAN HUSAM MUSA dalam sidang DUN Kelantan.

Isu projek karbon kredit Kelantan,TV3 .RTM dan media UMNO masih diam.Isu boleh meletup ini seakan tidak diminati abang besar Najib.Mungkinkah kerana mereka rakan sekutu.

Berikut adalah senarai Soalan-soalan yang telah dikemukakan oleh Dato Husam selaku ADUN SALOR kepada persidangan Dewan Hari ini.

1. Adakah 10 juta ringgit telah diterima oleh Kerajaan dari  Climate Protectors.

2. Jika sejumlah 10 juta itu telah diterima....Bila?

3. Adakah Kerajaan memiliki surat rasmi dari UN-Redd atau cabang mana-mana pihak dari PBB yang menyatakan Climate protectors berdaftar dengan PBB bagi menjayakan Projek Karbon Kredit?

4. Adakah kelulusan 103 ribu hektar kawasan taman negara ini telah mendapat kelulusan dari Tuanku Sultan Kelantan dan Yang Dipertuan Agong?
 Jika ada surat tersebut mohon surat tersebut dimaklumkan bila tarikhnya?

5. Adakah Perkara hal berkenaan tidak dimaklumkan bahawa tidak ada mana perkara boleh dilakukan oleh mana-mana pihak tanpa perkenan Tuanku Sultan dan YDP Agong, adakah perkara ini dimaklumkan kepada MB dan mengkaji sebaik mungkin?

6. Adakah YB MB tahu bahawa dialamat tersebut adalah sebuah koperasi dan tiada langsung pejabat syarikat tersebut sebagaimana alamat yang di catatkan diperjanjian?

7. Kenapa semakan tidak dibuat terhadap latar belakang TS Tang yang merupakan orang yang sama dalam Ecobit dan Climate Protectors dan segala aktiviti jualan BITCOINS oleh ecobit sehingga jualan ini telah memperdayakan kepada orang awam?

8. Dimanakah pegawai-pegawai MB yang sehingga tidak dapat memantau jualan oleh ecobit yang mencecah 7 juta ringgit Malaysia kepada orang awam.

9. Adakah Kerajaan telah menerima 10 juta itu yang semua deal dan semua perkara penerimaan dan pembayaran oleh Climate Protectors MESTI DI KELASKAN SEBAGAI RAHSIA?

10. Kenapa semakan tidak dibuat oleh pihak Kerajaan dengan teliti terhadap Syarikat ini?

11. Saya ingin penjelasan didewan ini, Apakah hujah-hujah dan sebab-sebab pihak kerajaan untuk tidak membatalkan perjanjian ini selepas isu ini dibangkitkan?

12 Kenapa report polis dibuat keatas saya,adakah ini cara yang betul menjaga kepentingan negeri Kelantan kenapa report Polis tidak dibuat terhadap Mr Tang, Climate Protectors,Ecobit?Kenapa report Polis dibuat kepada orang yang ingin menyelamatkan kerajaan Kelantan?

13.Apa akan jadi kepada Negeri Kelantan jika orang yang terlibat melarikan diri dalam tempoh 2 tahun lagi lari dan meninggalkan Program Karbon Kredit ini,apa akan jadi kepada Kerajaan Negeri pada waktu itu?

14. Kenapa pegawai-pegawai disekeliling MB tidak peka dengan berita internet yang jelas memaparkan tentang ALERT yang di keluarkan oleh Bank Negara Malaysia dan MB masih lagi dengan bangga berucap tentang hal ini seolah-olah tiada apa yang berlaku?

15 Saya difahamkan akan ada satu lawatan ke China, baru2 ini ke Sepanyol, rombongan ke Korea, ke jepun dan hasilnya kilang KPK yang saya telah bangkitkan hal ini, sehingga ini saya tidak pernah menerima jawapan berasaskan audit dalaman SUK, Rosyaimi Enterprise ambik kayu tak bayar harga kayu ....Saya difahamkan Rosyaimi Enterprise engkar bayar....Adakah pihak pengurusan KPK akan mengambil tindakan mahkamah terhada Rosyaimi Enterprise untuk memaksa Rosyaimi Enterprise membayar hutangnya?

16. Kilang itu dulunya telah disewakan kepada souncern, Dalam kes kilang ini di tutup,pekerjanya diberhentikan, satu perjanjian antara Pengurusan Souncern dengan KPK 30 ribu sebulan, dikatakan Pihak souncern tidak bayar sewa kerana mungkin alasan akan dikemukakann kepada dewan ini bahawa mesin tidak dibaiki? Telah digantikan oleh Syarikat Fox valley yang menyewa untuk tujuan penternakan lebah sebanyak 20 ribu sebulan,adakah kadar 20 ribu telah ditentukan secara saksama? Adakah kerana kita nak bagi kepada kawan kita,kita bagi jumlah sewa sejumlah itu

17. Dalam kes Pasar Pasir puteh, lembah binjai,kg laut...kalau fasa-fasa yang lain boleh dibatalkan kenapa fasa yang pertama  tidak boleh dibatalkan terutama kawasan yang melibatkan rumah-rumah orang kampung?

18. Kenapa kita tidak pergi kepada cara perkongsian keuntungan dengan orang kampung dan dirundingi mereka yang terlibat bersesuaian dengan corak cara membangun bersama islam seperti di dakwa?

19 Harapan saya perkara dibawah Pejabat Pembangunan negeri, ada jalan-jalan yang telah dibuat dikawasan DUN SALOR  yang telah dijanjikan akan dibayar peruntukkan khas dibawah KPK.

20. Di Pasir Puteh, berkaitan pejabat tanah dan jajahan...Dalam kelulusan asal oleh Pejabat Daerah Pasir Puteh...Pasar ini diluluskan dengan plan 2 tingkat tetapi tiba-tiba tinggal setingkat, setingkat itu hilang menjadikan ianya cramp,takkan kes buat pasar pihak YB tidak boleh berunding?

42 Responses to "SOALAN HUSAM MUSA dalam sidang DUN Kelantan."

  1. Islam tak pernah larang belek fatwa, malah belek al-Quran atau hadis sekalipun, walaupun kepada orang kafir.

    Yang Islam larang mengebas duit rakyat!!!

    Apa punya bodohlah walaun anonymous, mengharamkan yang halal dan menghalalkan yang haram!!!!

    Ulama mana yang ajar kau??? Ulama tunjuk kote dalam fb ke??? Hahahaha

    Tunjuk kote dalam fb pun dah tentu2 haram!!!

    ReplyDelete
  2. Tajuk ni banyak berkisar tentang penglibatan kerajaan Pas Kelantan dalam scam carbon credit sama ada sedar atau tidak!!!

    Nanti walaon anonymous tu mesti tukar topik kepada belek fatwa hahahaha!!!!

    Sebab otak si mangkuk tu tahap tu je, IQ rendah!!! Itu je yang dia tahu, itupun salah hahahaha bongoknya!!!

    Takpun bila dia tak tahu nak jawab apa, dia kata aku buat fitnah pulak hahahaha!!!

    Aku cabar dia apa yang aku fitnah, pondan pulak, tak jawab!!!

    Aku nak pesan dengan kau, berapa ramai dah tegur kau ke laut. Kalau kau tu bodoh, otak kau tu setakat tu je yang mampu, panggil semua kawan-kawan walaon kau!!!

    Jangan cakap aku semua walaon bodoh macam kau jugak hahahaha!!!

    Semua orang bosan dengan budak bodoh IQ rendah macam kau. Kami nak debat pasal isu carbon credit la!!!

    ReplyDelete
  3. Apa kau merapu ni.. dah takde isu lain ke yg dapat buktikan yg pas buat salah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isu kes carbon credit pun dah terbukti kerajaan PAS Kelantan buat salah.

      Apa yang merapu???

      Bukan nanti kau akan pusing cerita pasal isu belek fatwa ke???

      Bukan nanti kau akan pusing cerita pasal pangkor 2 ke???

      Bila aku minta bukti, ayat-al-Quran, hadis atau fatwa tak boleh bagi pulak!!!

      Sekarang kau beritahu aku kenapa dalam isu carbon credit Kerajaan PAS Kelantan tak ikut telunjuk kafir laknat TS Tang penipu???

      Bodoh memang selalu kena tipu hahahhaa!!!

      Nanti dia pusing balik cerita belek fatwa hahahah!!!

      Tak pun isu pangkor 2 hahahahah!!!

      Bodoh nak mampos hahahahaha!!!

      Delete
    2. Dah takda bukti pas salah apa lagi yg boleh buat selain makihamun .. keh keh

      Delete
    3. CARBON KREDIT : KELANTAN NEGERI PERTAMA TERTIPU DAN MENIPU
      Dalam DUN Kelantan pada Nov 2016, Dato Anuar Tan dalam ucapannya menyebut Kelantan adalah negeri pertama terlibat dalam perniagaan karbon kredit.

      Setiap satu hektar hutan nilainya ialah 20 kredit, satu kredit harganya RM25.00. Kelantan telah serahkan 300,000 hektar hutan simpan kekal yang bernilai 600,000 kredit X RM25 = RM150 juta.
      (Sepatutnya 6,000,000 kredit, mungkin Dato Anuar Tan tersasul atau tersalah baca).

      Nah sekarang apa yang berlaku????

      - Bank Negara telah senaraikan hitamkan Syarikat Climate Protector (Ecobit) kerana terlibat dalam aktiviti pengambilan dana awam tanpa kebenaran.
      - Menteri dah umum perjanjian tersebut tidak diiktiraf oleh PBB.
      - UNDP dah isytihar syarikat swasta tersebut tidak ada kaitan dgn PBB.

      Hahahah terbukti kerajaan PAS Kelntan salah bodoh hahahahah!!!

      Otak kau letak kat mana, lutut hahahahahah!!!

      Delete
    4. Anuar Tan tak beri laluan untuk bertanya mengenai Carbon Credit. Nak sembunyikan kesalahan kerajaan PAS Kelantan ke hahhahaha???

      Hari tu siap berjanji untuk berbahas sampai pagi dan buka untuk soalan.

      Orang kata berani kerana benar takut kerana pondan hahahahah!!!!

      Anonymous, kau pergi suruh anuar tan tukar pakai skirt, pakai lipstik hahahaha!!!

      Lepas tu pergi Thailand tukar jantina hahahahha!!!

      Tak ada isu konon hahahhaa!!!

      Delete
  4. Kau tak nak pusing cerita pasal fatwa ke???

    Kenapa hadi tak dapat belek fatwa walaupun di Kelantan atau Terengganu???

    Majlis fatwa Kelantan dan Terengganu pun tak percaya orang yang kena scan otak macam hadi boleh berfikir dengan sempurna hahahahah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampaknya pan terpaksa bawa isu baru setiap hari kerana kegagalan isu2 yg sebelumnya.. selamat berjuang keh keh..

      Delete
    2. Buat apa nak bawa isu, PAS yang bodoh piang!!!

      Sendiri buat sendiri tanggung hahahahahha!!!

      Selamat kehilangan Kelantan, wahai PAS PIS PUS hahahahahahaha!!!!!

      Delete
    3. Isu apa agaknya yg akan mengena? Tapi selagi bersekongkol dgn dap mintak mahap lah.. keh keh..

      Delete
    4. Isu Kerajan PAS Kelantan bersekongkol dengan penyamun makan duit rakyat hahahahahahaa!!!!

      Nak minta maaf pun tak guna, rakyat dah tahu, ketua PAS skru otak dah longgar ahhahahaaha!!!!

      Delete
  5. Aku dah agak dah walaon mangkok ni last-last sekali mesti dia cerita balik pasal belek fatwa dan pangkor 2 hahahahahah!!!!

    Dah tak ada bukti pun cerita lagi???

    Skru otak dah longgar kot ikut hadi kena scan kepala hahahahah!!!

    Kau dah scan kepala belum hahahaha????

    ReplyDelete
  6. Mujurlah lim kit siang canangkan nama husam .. kalau tidak aku pun tak percaya pan ni barua dap! Keh keh

    ReplyDelete
  7. Mujurlah Datuk Rozali cadangkan nama Nik Aziz... kalau tidak aku pun tak percaya pas ni barua semangat 46! kakakakahahahahahahkah!!! Bodoh hujah walaon!!!!

    Kau ingat Nik Aziz tu balaci semangat 46 ke sebab Semangat 46 hormat ke pada Nik Aziz???

    Tak kanlah DAP nak cadangkan Nik Amar pulak, cakap pun tak berapa nak centre ahhahahahaahaha!!!!

    Bongok kau ni!!!

    ReplyDelete
  8. Kau dah bawak pun cerita fitnah sekarang ni tak payah esok!!!

    Tersungkurlah hadi sakit otak lagi la dengan perangai walaon. Aku ingat dia mati sakit jantung je nanti sebab perangai korang hahaha!!

    Di Kedah (pendang) fitnah isu syiah, tetapi sebenarnya di Terengganu sampai Persatuan Ulama tidak akan menyambung khidmat ayatollah hadi hahahaha!!!!

    Di penang isu mengkafirkan Exco Agama Islam Dato Abdul Malik Kassim belek fatwa hahahaha fitnah mengatakan Exco agama Islam kafir lahanat hahahaha bangangnya walaon anonymous hahahaha!!!

    Di Perak isu fitnah pangkor 2 (lebai apa tuduh tak ada bukti hahahah!!! Pengikut lebai tunjuk kote dalam FB rupanya hahahaha!!!!)

    Di Selangor isu Sultan Selangor tak terima sumpah pan jika jadi exco hahahahah, fitnah lagi!!!! Sebenarnya isu semua masjid di selangor memberi khutbah menyanggah hadi dengan mengatakan syiah ajaran sesat. Hidup ayatollah Hadi sakit otak hahahahaha!!!

    Di Pahang Ketua Dewan Ulama PAS Pahang tunjuk kote dalam FB hahahhahaah!!!!

    Di Kelantan, Menteri Besar terlibat dengan scam menipu rakyat Malaysia khususnya Kelantan hahahahah!!!!

    Di Johor, lebih separuh ahli PAS tinggalkan parti babi hahahahah!!!

    Di Kuala Lumpur, PAS tersilap pilih nama, terpilih nama PIGS hahahahah BABI betul!!!!

    Di Jerman, pemimpin PAS kantoi tengok porno!!!

    Di Penang, Nasruddin At-Tantawi kantoi memfitnah Lim Guan Eng oleh mahkamah!!!

    Di Perak, Razman Zakaria kantoi memfitnah DS Nizar oleh mahkamah hahahahah!!!!

    Di Perak, kantoi Ketua Bahagian PAS Padang Serai Shaharuddin Ibrahim memfitnah di Pulau Pinang tak boleh azan.

    Yang Di-Pertua PAS Gombak, Salehhuddin Nasir fitnah pesta LGBT di Pulau Pinang.

    Berapa banyak fitnah dah!!! Patutlah Allah laknat korang sebagai babi hahahahaha!!!!

    ReplyDelete
  9. Haha dlm byk2 fitnah kamu fitnah di johor yg paling kelakar.. separuh keluar parti pegi parti mana plk.. keh keh.. sila jawab jangan fitnah lagi...

    ReplyDelete
  10. Salam semua,

    Saya bukan tak ada maruah dan hina macam En. Anonymous di atas yang bacul memfitnah tetapi satu bukti seperti keratan akhbar, petikan ucapan, youtube, ayat Al-Quran, hadis dan sebagainya tak ada.

    Saya serahkan semua untuk menilai saya. Di dalam link youtube ini adalah bukti saya ahli-ahli PAS Johor keluar parti yang diucapkan di dalam muktamar PAS ke 62 sendiri.
    https://www.youtube.com/watch?v=ue3p3zyF_OA&t=76s

    ReplyDelete
  11. Kalau fitnah aku cabar kau tunjuk bukti!!!!

    Kenapa tak boleh??? Bacul!!! Dah tak kenal dosa pahala ke kau fitnah orang tanpa bukti???

    ReplyDelete
  12. Johor adalah antara negeri yang pertama di dalam Malaysia dalam banyak perkara.

    Contohnya.

    1. Johor adalah negeri pertama yang mengamalkan sistem raja berperlembagaan melalui Undang-undang Tubuh Negeri Johor yang dimasyhurkan oleh Sultan Abu Bakar.

    2. Maharaja Abu Bakar telah mengasaskan pasukan askar Timbalan Setia Negeri Johor(JMF-Johore Military Forces) pada tahun 1885. Selain JMF, Johor juga mempunyai JVF(Johore Voluntarily Forbes) yang ditubuhkan pada 1905. Ini memberi ilham kepada Kerajaan Persekutuan untuk menubuhkan pasukan Askar Melayu pada tahun 1933.

    3. Tahun 1883, Johor telah menubuhkan Jabatan Pelajaran yang diketuai oleh Datuk Bentara Dalam iaitu Datuk Munsyi Ibrahim. Pada tahun 1887, jabatan ini telah ditambah dengan penubuhan Lembaga Penasihat Pelajaran yang dianggotai oleh ketua-ketua jabatan kerajaan dan pemimpin setempat. Untuk meningkatkan pendidikan di kalangan rakyat, satu Enakmen iaitu Enakmen 1902 telah diperkenalkan untuk mewajibkan ibu bapa bangsa Melayu menghantar anak mereka ke sekolah. Ini menunjukkan bahawa sejak dari awal lagi pemerintah Johor begitu mementingkan pelajaran kepada rakyatnya.

    4. Johor memang sinonim dengan sekolah agama. Sekolah agama yang ada sekarang ini telah bermula sejak tahun 1918 dan ia dikenali sebagai Sekolah Al-Quran dan pada tahun 1923, namanya telah ditukar kepada Sekolah Kitab sebelum ditukar semula kepada Sekolah Agama yang kekal hingga ke hari ini. Korang yang duduk Johor mesti tahu betapa powernya Sekolah Agama sampai ke Darjah Khas nikan? Nak nak, korang mesti ingat belajar pakai kitab Mutlaal Badrain yang tebal tu kan?

    ReplyDelete
  13. Sebab tu ramai ahli PAS Johor keluar parti pergi Amanah, DAP, PKR atau Bersatu!!!

    Mereka ramai yang pandai-pandai belaka!!!

    Bukan macam kau, bodoh, apa pun tak tahu!!! Cakap berdegar-degar, minta bukti mempondankan diri macam bacul!!!

    Aku datang bawa fakta dan bukti. Kau datang macam tin kosong apa pun tak ada.

    Woi bodoh, aku tanya ni. Kau fikir orang Johor yang cerdik-cerdik ni pilih aku ke kau???

    Bangangnya si walaon ni. Boring aku. Fakta dan bukti pun tak ada. Aku ingat kot lah dah kantoi banyak kali menipu tak ada bukti kau pergi cari bukti lawan aku. Haram!!!

    ReplyDelete
  14. Ingat aku nak percaya bulat2 ke berita dari org fasik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau sendiri yang fasiq, kau bawa cerita karut kau tanpa bukti, adakah kau mencadangkan kau tak percaya pada diri sendiri hahahahahah!!!

      Bahlol punya lebai walaon!!!

      Delete
    2. Kalau aku percaya sembrono tanpa selidik berita dari org fasiq mengenai UG dulu, pasti sekarang aku dah malu besar kerana UG sampai sekarang entah ke mana..

      Delete
    3. Kau tak malu besar ke kau fitnah pangkor 2???

      kau dah confirm memfitnah, satu bukti kau tak boleh beri!!!

      Pasal UG tak tahu lagi fitnah ke tak kau dah malu besar sendiri???

      Kau ni terencat akal ke???

      Delete
    4. Kalau kau sendiri yang fasiq, jangan panggil orang lain fasiq!!!

      Selamat tunjuk bukti UG wahai lebai walaon!!!

      Sekurang2nya ok jugak. Kalau tak pangkor 2 dan belek fatwa je yang kau bawak. Boring aku.

      Tak berkembang otak kau ni!!!

      Delete
  15. Ketua Bahagian PAS Padang Serai Shaharuddin Ibrahim memfitnah di Pulau Pinang tak boleh azan, kau rasa2 dia ni fasiq ke tak hahahahahahaha!!!!

    Kau pergilah selidik, waktu zohor ni ada azan ke tak di Pulau Pinang???

    Bongok lebai walaon ni!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org pas tak percaya fitnah lebai pangkor 2.. yg percaya cuma org pan.. ntahlaa

      Delete
    2. Orang PAS tak percaya lebai pangkor 2???

      Memanglah sebab pangkor 2 tu tak wujud hahahahaha!!!! Orang Amanah pun tak percaya!!!

      Apa benda kau ni??? Masih membodohkan diri ke???

      Orang PAS pun tak percaya fitnah tak boleh azan di Pulau Pinang oleh Ketua Bahagian PAS Padang Serai Shaharuddin Ibrahim.

      Mereka dah keluar dah daripada PAS!!! Tinggal walaon2 bodoh je lagi!!!

      Kau kata nak selidik tadi, ada ke tak azan di Pulau Pinang hahahahaha???

      Fasiq tak ketua bahagian PAs tu???

      Bodoh punya walaon. Yang bangang2 je dia cakap!!!

      Bukti mana daa bahlol??? Bukti alamat Climate Protector tu kau dah selidik ke belum???

      Husam ke Anuar Tan yang fasiq???

      Tapi yang confirm kau lah yang fasiq!!! Mengkafirkan exco agama pulau pinang hahahah bodoh kau ni!!!

      Delete
  16. Husam beritahu Climate Protector tiada di alamat tu kau kata dia fasiq, Ketua Bahagian PAS Padang Serai fitnah di Pulau Pinang tak boleh azan kau buat tak tahu!!!

    Islam ni agama yang adil!!! Adil apa kau???

    Kau bila geng kau buat maksiat kau senyap. Orang lain kau tuduh mereka fasiq!!!

    Kau ni tak adil dan memihak. Orang tengok pun orang tahu la tak ada faedahnya sokong PAS. Bukannya Islamik pun!!! Menipu je!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simple je.. org padang serai sudah mengaku kekhilafan dan berjiwa besar memohon maaf.. org fasiq yg menuduh UG sudah?

      Delete
    2. Itu bukan khilaflah bongok, itu sengaja!!!

      Kenapa masa dia buat dia tak semak dulu??? Padang Serai dengan Pulau Pinang bukan jauh!!!

      Kenapa kerajaan negeri nak saman baru minta maaf??? Kalau tak buat tak tahu je???

      Lainlah dia di kutub utara ke munasabahlah tak boleh periksa.

      Itu khilaf ke sengaja???

      Yang ni kau tak kata fasiq pulak, kenapa husam yang berkata benar pasal alamat Climate Protector kau kata fasiq pulak???

      Lagi satu, mana bukti kau pasal UG??? Kalau kau dah fasiq jangan fasiqkan orang lain!!!

      Bahlol!!!



      Delete
  17. Woi bahlol walaon anonymous,

    Aku dah cabar tadi kan, mana bukti kau pasal UG???

    Kau ni tak ada telor ke cabaran mudah macam tu taknak sahut???

    Kalau kau tak ada bukti, kau tuduh orang fasiq kau lah fasiq!!!

    Kau pergi Thailand buang jantina la kalau pondan macam ni!!!

    ReplyDelete
  18. Woi anonymous bahlol ,

    Kau terangkan pada aku kenapa UG tu belum tentu lagi fitnah sebab kau tak tunjuk bukti kau dah label sebagai fasiq???

    Kenapa Anuar Tan dah terang-terang menipu alamat Climate Protector kau tak kata dia kafir laknat???

    Islam tu adil, kau tu adil ke tak dah melabel-label macam budak bodoh???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu tekan butang panik.. tghh lagi macam2 kena fitnah dan maki.. relax je.. lebai pangkor 2 a.k.a. ketua barua baru kena acah sikit je dulu.. para barua pulak yang tak senang duduk!

      Delete
    2. Bila pulak hadi kena fitnah???

      Kau ni bodoh ke nak reka2 cerita???

      Hadi dah sampai kena scan kepala rileks kau kata hahahaha???

      Dia tengah risau tu sebab mengepalai parti BABI hahahahaah!!!

      PAS is PIGS!!!!

      KAKI FITNAH KATA DIRI MEREKA KENA FITNAH???

      BAHALOL NI SATU BUKTI TAK BOLEH BAGI KATA KENA FITNAH HAHAHAH!!!

      BABI LAKNAT!!!

      Delete
  19. Aku dah bagi semalam, Hadi menyamakan PAS dengan Allah!!!

    Takkanlah PAS@BABI tu sama dengan Allah???

    Tentu-tentu ajaran sesat!!!

    Patutlah Allah murka dengan gelarkan sebagai BABI hahahahah!!!

    Ada ucapan dalam youtube pulak tu. Tapi biasalah, ajaran sesat ni pengikut dia taksub!!!

    Ada bukti pun dia kata fitnah Hahahahahah!!!

    Parti BABI pro syiah memang macam tu!!!

    Hadi ketua BABI@PAS@PIGS!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila terlalu taksub kpd pemimpin kafir maka ketua barua pun tak boleh perbetulkan keadaan dah.. terpaksalah buat fitnah UG buat kaburkan pandangan rakyat pasal pangkor 2.. sorilah orang nak lupa..

      Delete
  20. Ajaran sesat menyamakan Allah dengan PAS kan boleh jatuh kafir!!!

    Apasal kau nak kafirkan orang lain pulak bila kau pun sama!!!

    Tak payah cakap pasal pangkor 2 atau UG!!! Kau memang kaki fitnah terpengaruh dengan ajaran sesat hadi!!!

    PAS IS PIGS!!!! PAS IS PAST!!!! PAS PARTI AJARAN SESAT MENYAMAKAN NYA DENGAN ALLAH!!!

    WALAUN PAS TAKSUB AJARAN SESAT MACAM BABI!!!

    ReplyDelete
  21. Kau tak payah cakap pasal UG kau tak payah cakap pasal pangkor 2.

    Babi macam kau mana perlu bukti!!!

    Nak pulak babi ajaran sesat!!!!

    KAN ANONYMOUS YANG BABI!!!

    PAS IS PIGS!!! PAS@BABI!!!

    ReplyDelete
  22. Tak payah cakap dengan aku pasal ug dan pangkor sebab kau babi!!!

    Babi tak ada otak!!!

    Pengikut ajaran sesat HAdi babi!!!

    PAS@PIGS@BABI!!!! PArti ajaran sesat menyamakannya dengan Allah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hinanya bila dapat berketuakan fasiqun.. Tambah hina bila lebai pangkor 2 redha kpd kpd kafirun..

      Delete