Terkini

Nizar terus saman Haji Razman, tak perlu guna masjid untuk saman peribadi.

Nizar tetap teruskan saman ke atas Razman Zakaria, PJ PAS yang banyak mulut. Cakap ikut dan.Tidak memikir baik buruk.

Menurut DS Nizar selepas ini , Ustaz Ahmad Awang akan saman Razman Zakaria.Kemudian Haji Asmuni Awi akan menggambil tindakan saman.

AMANAH PERAK tidak perlu buat solidariti untuk Nizar dengan menganjurkan baca yasin atau solat hajat di masjid. INI kes peribadi antara DS Nizar dengan Razman.Cuma kita boleh beri sokongan moral kepada DS Nizar, kerana mulut Hj Razman Zakaria yang tiada "insuran" perlu diajar.

Bukan sedikit , banyak kenyataannya menyinggung perasaan orang,

2 Responses to "Nizar terus saman Haji Razman, tak perlu guna masjid untuk saman peribadi."

  1. Set2 ni kalau tak diambil tindakan dan saman, depa semua akan bersorak cakap diaorang terbukti benar dan betul. Tuang Presideng yang dah disahkan fitnah oleh hakim sendiri tapi atas hal teknikal didapati tak bersalah, pun diaoran bersorak dan spin kata Tuang Presideng menang kes dan tak buat fitnah. Sama je diaorang ni dengan UMNO, fakta takde tapi spin lebih. Kes Najib dengan duit rasuah yang dah menjelma jadi derma tu pun Tuang Presideng diaorang kasi spin 'mesti ada saksi nampak Najib terima duit tu". Tak ke bengong kerja2 diaorang ni? Nak jadi kerajaan? Sama je dengan UMNO , sapa nak?

    Nick
    Cape Tiger.

    ReplyDelete