MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

AMANAH sebuah parti" polibag"-Datuk Ahmad Yakob.

Amanah parti "polibag", jadikan ini  satu cabaran untuk pendokong AMANAH untuk menjadi
parti pilihan rakyat Malaysia. AMANAH berlumba-lumba mengerjakan kebajikan.

KOTA BHARU - Pas menyifatkan Parti Amanah Negara hanya sebuah parti 'polibag', tidak memberi cabaran dalam PRU14 akan datang.

Timbalan Mursyidul Amnya, Datuk Ahmad Yakob berkata, Amanah boleh ibaratkan pokok yang baru berkembang, walaupun dibaja dan disemai dengan berhemah.

"Walaupun disemai dan dibaja, diletakkan air mencukupi, tetapi tetap dalam polibag sahaja, berbanding kita yang berumur lebih 60 tahun dan banyak pengalaman.

"Kita masih belum nampak kekuatan parti (Amanah) itu dimana. Kita ni musim panas, hujan, banjir, semuanya sudah kita lalui," katanya kepada media selepas merasmikan Sambutan Jubli Emas penubuhan Perbadanan Kemajuan Iktisad Negeri Kelantan (PKINK) di Kelantan Trade Centre, di sini.

Ahmad diminta mengulas mengenai cabaran Pas berdepan Parti Amanah Negara dalam PRU14 akan datang.

11 Responses to "AMANAH sebuah parti" polibag"-Datuk Ahmad Yakob."

  1. Pokokdah tua.ada buah tetapi dah bedrulat.rantingnya banyak dah patah ,dahanya dah rapuh.batangnya bengkok.kulit batangnya dah pecah2.daun2 duluny ahijau rimbun tetapi sekarang bnayak dah kering menjdi warna oren.Pangkalnya dah reput,akarnya bnayaknya dah timbul keluar tanah,siram air pun tak menyerap lagi.bubuh baja ,baja jadi kering .seperti pokok yang hampir mati di tanah gersang ,takd asesiapa menjadikan temtat untuk berlindung dari panas mentari.

    ReplyDelete
  2. Sudah2 laa DAY, jagalah PAS tu dgn baik. Tak payah laa komen lebih pasal Parti Amanah. Rakyat sedang memerhatikan anda. Rakyat dah jelak dgn anda dan PAS. Kami akan hukum anda dlm PRU nanti.

    ReplyDelete
  3. Looh... bukan dato mat yaakob hanya diminta mengulas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengulas dengan nada riak. Tak menggambar serban yg sekilo dipakainya...

      Delete
    2. Saya berpendapat itu ulasan yg tepat..

      Delete
  4. ...Wan Rosli.. mangsa banjir kat Kelantan dah ok ka??? Semua dah dpt tempat perlindungan@rumah ka.. atau MB dia sibuk buat umah banglo untuk anak-anak?? Setau aku..Raja Shamri dari NGO yg banyak membantu.. PAS sembang kencang ja pastu fitnah Raja Shamri tu pulak. Tak caya??? Ko pi la lawat fesbuk DPP ... itu pun kalau mangkaq tu delete posting tu la. ... dah berhadapan panas ribut banjir.. yo la tu.. tapi korang dok dlm umah besar..tak terkesan..yg teruknya rakyat.. habis rumah dihanyut banjir sbb korang curi balak!!!

    ReplyDelete
  5. Tumpuan kepada meningkatkan program dan penambahbaikan pentadbiran demi faedah lebih menyeluruh kepada rakyat ...harapan rakyat, Kelantan contoh terbaik untuk diikuti.

    ReplyDelete
  6. AMANAH.........Jnganlah dok layan org yg tengah Syok Sendiri tu......."Aku dah ada pengalaman 60 tahun....aku dulu makan garam....engkau tu budak hingusan".
    Aduhai ULAMAK !!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. AMANAH.........Jnganlah dok layan org yg tengah Syok Sendiri tu......."Aku dah ada pengalaman 60 tahun....aku dulu makan garam....engkau tu budak hingusan".
    Aduhai ULAMAK !!!!!!!!

    ReplyDelete