MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Ingat Haji Hadi, ingat UMNO.

MARANG – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyatakan bahawa beliau tidak akan menyertai sebarang himpunan anti-Najib termasuk yang dijadualkan berlangsung pada 27 Mac depan.

“Saya anti Umno….tetapi tidak (anti) orang Umno, orang Umno tidak, orang Umno kita (Pas) hendak berbaik. Ada pun parti Umno sudah banyak (buat) kesilapan. (Oleh itu) saya tidak mahu terlibat dalam himpunan (anti-Najib) itu,” katanya


15 Responses to "Ingat Haji Hadi, ingat UMNO."

  1. Cakap berbelit. Apa-apa pun Nabi s.a.w. sudah peringatkan kita tentang ulamak akhir zaman.

    ReplyDelete
  2. Alasan yang tak logik langsung! Musuh pada UMNO tapi bukan pada ahli UMNO? itu ibarat seperti jijik kepada botol arak tetapi suka kepada isi arak, yang langsung tak masuk akal! UMNO itu rosak disebabkan oleh pemimpinnya. Maka jika pemimpin UMNO bukan kaki putarbelit dan kaki konar baring macam Najib dan Ashraf dusuki, dah lama dah akta 355 tu dibentangkan kat Parliman. Salahnya bukan UMNO tetapi salahnya pada kemunafikan Najib dan si ashraf dusuki tu. Manakla PAS bukanlah bodoh tetapi pemimpinnya seperti Hj hadi, Takiyuddin dan Nik Amar yang bodoh sebab senang kena tipu berkali2 dengan orang UMNO. UMNO tak tipu dan membodohkan PAS sebaliknya pemimpin2 UMNO yang menipu dan memperbodohkan pemimpin2 PAS yang bengong! Maka alasan musuh kepada UMNO tetapi tidak kepada ahli UMNO adalah alasan orang2 yang bengong!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu lah kau tak layak berada dlm PAS.. masa langkah kajang kau sokong rafizi kan.. tgk apa jadi? Masuk ke dlm dsai tu..itu pun dah tunjukkan ada strategi pembangkang yg bodoh tak perlu diikuti.. 

      Yg terkini strategi pas nak berbaik dgn org umno.. sukahati kami lah.. kami ada strategi sendiri.. parti umno kan x meletakkan alquran dan assunnah sbg rujukan dlm perlembagaan..so kalau kau x terfikir benda ni mmg patutlah kepala otak kau kata tak masuk akal!! so betullah saranan TGHH..anti umno bukan org umno..yg korang susah hati nape?..

      Kami lebih cerdik jika tak join rally tu.. kalau najib jatuh adakah wan azizah atau azmin atau tglge atau tglks kau akan ganti najib.. tak kan bangang..

      Delete
  3. Inilah ilmu makrifat yg hadi marang belajar drpd mca.
    Dulu mca kata anti hudud tetapi tidak anti kepada org islam..
    Nampak kesamaan?
    Inilah parti barua dan broka yg dipimpin oleh munafik hadi marang.
    Setuju dgn nick,jijik pada botol arak tapi suka pada isi botol..
    Kahkahkah
    Ingat pas,ingat umno,mca,mic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu lah kau tak layak berada dlm PAS.. masa langkah kajang kau sokong rafizi kan.. tgk apa jadi? Masuk ke dlm dsai tu..itu pun dah tunjukkan ada strategi pembangkang yg bodoh tak perlu diikuti.. 

      Yg terkini strategi pas nak berbaik dgn org umno.. sukahati kami lah.. kami ada strategi sendiri.. parti umno kan x meletakkan alquran dan assunnah sbg rujukan dlm perlembagaan..so kalau kau x terfikir benda ni mmg patutlah kepala otak kau kata tak masuk akal!! so betullah saranan TGHH..anti umno bukan org umno..yg korang susah hati nape?..

      Kami lebih cerdik jika tak join rally tu.. kalau najib jatuh adakan wan azizah atau azmin atau tglge atau tglks kau akan ganti najib.. tak kan bangang..

      Delete
  4. Umno tu sapa yg jalankan? Sapa yg pimpim?
    Takkan tak boleh pikiaq Hk hadi woiiii..
    cakap mcm ular la....

    ReplyDelete
  5. Tuan Guru kasi tau dengan jelas pun masih benggong. tu pasal jangan minum air tokong banyak

    ReplyDelete
  6. Heran betul aku ni.. kenapa nak paksa2 TGHH sertai plk..kami tetap berdiri teguh di belakang beliau.. kalau beliau pergi baru kami pergi.. PAN kan begitu juga.. kalau DAP tolak hudud PAN pun....

    ReplyDelete
  7. INGAT PAN INGATLAH DAP !!

    SEHATI SEJIWA SEFIKRAH SEHARAMJADAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas perintah kelantan kenapa tak laskana hudud?
      Kahkahkah
      Dari presiden sampai ke walaun semua jadi barua dan broka..
      Pas parti munafik,dari atas sampai ke pencacai bawahan..
      Kahkahkah..
      Ingat pas,ingat mca,mic
      Hari2 mandi kencing pastu takbir

      Delete
    2. Soalan pertama kau tu pun dah menunjukkan masih hingusan dlm politik.. lepas tu buat tuduhan melulu.. apa cer tuduhan syiah??

      Delete
  8. Siapa kata pan tolak hudud! Perintah Kelantan tapi tak laksana hudud kenapa? Oo sebab atas kuasa pusat. Mcm tulah maksud pan , sabar. Yg gelojoh, bebal , fitnah tak tentu pasal kenapa! Dah tu berkawan dgn umno, lglah bangang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. DAP dah terbukti tolak hudud..PAN sokong atau idak?.Tak takut ke DAP marah kalau sokong?

      Delete
    3. Sabar..? Siapa yg tak sabar..sampai kuar parti cepat2 nk bersama DAP utk tawan putrajaya masa pru14 nanti.. phuiii.

      Delete