MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Ucapan Haji Hadi, ucapan paling pelik dalam dunia-Mat Sabu.

Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH) Mohamad Sabu menyifatkan kenyataan Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang mengatakan tidak akan hadir pada perhimpunan anti-Najib sebagai 'pelik'.

Menurut Mohamad, kenyataan presiden PAS itu yang didakwa hanya 'anti-Umno' dan bukan individu dalam parti itu, sebagai 'paling pelik dalam dunia'.

"Tak guna kita buat makan malam, buat kutipan derma, bertanding pilihan raya tapi tak mahu kuasa.

"Ini ucapan yang paling pelik dalam dunia sebagai ahli politik," katanya.


10 Responses to "Ucapan Haji Hadi, ucapan paling pelik dalam dunia-Mat Sabu."

  1. Tolak hudud jika DAP tolak hudud tak pelik pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo ..mna hudud pas nya..nak bentang g lari jepon sengal ...ingat pas ingat mic n mca

      Delete
  2. INGAT PAN INGAT DAP INGAT JUA LAH PAP
    SEHATI SEJIWA SEFIKRAH SEHA...JA...!!

    ReplyDelete
  3. Ingat PAS ingat kaki ponteng

    ReplyDelete
  4. Peluk amoi. Baling microfon tak pelik. Kata Melayu bodoh bangang penakut tak pelik. Dok pi sekongkol dgn puak Islamphobia tak pelik. Apa org buat kamu nampak pelik. Atau kamu yg pelik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. paY per view la wei kah kah kah

      Delete
    2. Itu je la standard walaunta2 PAS, bila tak dapat lawan hujah yang benar terpaksa guna isu2 bodoh dan bangang. Tok gurkha buat kenyataan pelik dan bengong maka anak2 murid dia lagi la buat hujah2 yang bodoh dan langsung tak ada kena mengena dengan isu yang dibahaskan. Hujah Tok guru dia yang bodoh iaitu "anti UMNO tapi tak anti orang UMNO" yang langsung tak masuk akal, terpaksa lah di kabberup dengan hujah yang lagi bangang.

      Begitulah seterusnya, PAS semakin lama semakin bangang. Konon2nya nak menjulang pentadbiran teknokrat tapi PAS sendiri penuh dengan pemimpin2 yang berwatak kartun, jumud dan "low IQ" seperti Mokhtar senik dan nik Amar. Bila PAS mau maju kalau macam ni , wei?

      Nick.
      Cape Tiger.

      Delete
    3. Sebab tu lah kau tak layak berada dlm PAS.. masa langkah kajang kau sokong rafizi kan.. tgk apa jadi? Masuk ke dlm dsai tu..itu pun dah tunjukkan ada strategi pembangkang yg bodoh tak perlu diikuti..

      Yg terkini strategi pas nak berbaik dgn org umno.. sukahati kami lah.. kami ada strategi sendiri.. parti umno kan x meletakkan alquran dan assunnah sbg rujukan dlm perlembagaan..so kalau kau x terfikir benda ni mmg patutlah kepala otak kau kata tak masuk akal!! so betullah saranan TGHH..anti umno bukan org umno..yg korang susah hati nape?..

      Kami lebih cerdik jika tak join rally tu.. kalau najib jatuh adakan wan azizah atau azmin atau tglge atau tglks kau akan ganti najib.. tak kan bangang..



      Delete
  5. Hahahah...sama la..kami suke marang tp x suke hadi..hahhaha

    ReplyDelete
  6. Nampak tak dah x de hujah tu.. patut pun buat ceramah org x mau mai dengaq..

    ReplyDelete