MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Mahfuz Omar itu ahli politik., cintakan Malaysia.



Ketika presidennya memilih tidak hadir dalam perhimpunan menolak Datuk Seri Najib Razak 27 Mac ini, Datuk Mahfuz Omar menjadi pemimpin pertama parti itu mengambil langkah berbeza.

Mahfuz hari ini berkata akan hadir dalam perhimpunan itu “atas keinsafan sebagai rakyat Malaysia yang bertanggungjawab”.

“(Langkah ini) bukan kerana anti terhadap batang tubuh Najib dan ahli Umno, tetapi kerana kasih, sayang dan cintakan Malaysia dan rakyat termasuk ahli-ahli Umno,” katanya.

6 Responses to "Mahfuz Omar itu ahli politik., cintakan Malaysia."

  1. Terpulang kpd individu sbnrnya.. sama jgk dgn Bersih 4.. parti tidak melarang juga tidak menggerakkan. Itu aje.. no issue at all..

    ReplyDelete
  2. Presideng PAS dan walaunta2 sudah diiktiraf oleh semua sebagai penjilat najib maka sebab tu langsung tidak dijemput untuk hadir. Sat lagi kuar le hujah2 walaunta2 nak bekap Hadi dengan hujah...hudud...DAP...babi...langkah kajang...munafi, barua broker dan lain2 yang langsung tak bertepatan dengan alquran dan sunnah . Memang standard walaunta bila tak dak modal kuarkan isu2 basi dan perkara yang xde kena mengena dengan tajuk...saling tak ubah macam matlaun2 UMNO je...

    Nak buat macamana, sedangkan tok guru pun dok cakap merepek dan merapu, anak2 murid lagi lah cakap mengarut dan tak tentu hala. Untuk perhatian Tok guru, ayat "anti UMNO tapi tak anti orang UMNO" saling tak ubah dengan cakap anti botol arak tapi takde masalah dengan arak. UMNO itu ibarat botol dan ahli2nya itu ibaratnya isi kandungan botol. Kalau botol tu botol arak tapi isinya adalah air hujan, adakah air itu haram? Kenapa anti kepada botol tetapi tidak kepada isinya. Yang rasuah dan zalim adalah pemimpin UMNO. UMNO tu pertubuhan je! kalu tu pun tak faham, pi balik candat sotong je lah dan tak payah masuk politik wei!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg tgh menjilat cikdet tu kira apa? Unless hang ni jrnis tau komen tp x tau apa pun...semua org nk tarik undi ahli umno bro..cuma hang ni mcm ahli tegar umno...apa utusan meloya atau tv1 ckp...habis percaya..atau hang lemah pemahaman bm...lain tghh ckp...lain hang faham...atau hang ada penyakit hati...ulamak hang cam lks dan mike sabu jumpa xpa..lain org pi jumpa xbley...oppps jgn baling mike plak ky aku

      Delete
    2. Yg tgh menjilat cikdet tu kira apa? Unless hang ni jrnis tau komen tp x tau apa pun...semua org nk tarik undi ahli umno bro..cuma hang ni mcm ahli tegar umno...apa utusan meloya atau tv1 ckp...habis percaya..atau hang lemah pemahaman bm...lain tghh ckp...lain hang faham...atau hang ada penyakit hati...ulamak hang cam lks dan mike sabu jumpa xpa..lain org pi jumpa xbley...oppps jgn baling mike plak ky aku

      Delete
    3. Hahaha.. sebijik2 depa kena.. tahniah..

      Delete
    4. Kita tentang dasar umno kerana x berpaksikan islam.. org umno ada yg tunai haji solat sedekah dll..nak wat pe kita tentang mereka.. tapi sbnrnya kita lebih nak tarik mereka atau bahasa mudahnya nak selamatkan mereka dari parti puaka umno tu.. ada faham ke.. kalau x faham confirm bangang..

      Kita x nak berkuasa tu menunjukkan adab pejuang islam yg hanya akan menerima jawatan sekiranya dilantik.. bukan mcm PAN yg masih nk kekalkan kerusi yg dicuri dari PAS..

      Jadi penasihat hanya selepas dan sebelum pilihanraya.. masa pilihanraya PAS tetap lawan UMNO.. faham ke idak ni? Kalau idak confirm bangang..

      Delete