MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Pedulikan cakap PAS, jom kita jumpa Mat Sabu malam ini.

MALAM SOLIDARITI MAT SABU

Selamat datang ke parlimen Tambun pada 12 Mac 2016 (sabtu) kepada seluruh ahli, pendokong dan penyokong Parti Amanah Negara dan Pakatan Harapan (PH) dari segala ceruk di bumi Perak yang bertuah ini.

Bersolidariti kita esok dengan Tuan Haji Mohamad Sabu untuk bersama-sama menyatakan pendirian menentang segala ketidakadilan, kezaliman dan kebinasaan yang sedang melanda negara.

AMANAH BUKIT GANTANG menyeru kepada semua untuk hadir dengan jumlah yang maksima dari setiap parlimen di negeri Perak. 

Mobilisasikan pergerakan dengan berkonvoi pelbagai kenderaan dengan berimej parti AMANAH. Jom bersama membina momentum perjuangan.

Jumpa esok mulai jam 8.00 malam di Jalan Pemimpin, Kampung Manjoi, Ipoh.

Salam hormat, 

Ketua 
AMANAH Parlimen Bukit Gantang.

11hb Mac 2016 / 2 Jamadilakhir 1437

4 Responses to "Pedulikan cakap PAS, jom kita jumpa Mat Sabu malam ini."

  1. Saya berkayakinan bahawa AMANAH akan terus MEKAR di Perak. Gembelingkan tenaga tuan tuan dan puan puan untuk menyuburkan AMANAH di sana. Saya berharap agar ada siaraan secara langsung dari sana agar dapat memberikan oencerahaan kepada para ahli AMANAH di seluruh Negara,

    ReplyDelete
  2. kita kurang input dan infor tentang jelajah amanah/mat sabu. klu ada di kawasan utara,tolong lah war war kan..

    ReplyDelete
  3. Sampai hati nak bubarkan PAS.. nanti dah x de parti islam lagi kat malaysia nih...

    Nak harapkan PAN, perlembagaan pun belum siap lagi.. ini kerana DEWAN HARIAN ULAMAK DAP masih belum meluluskan perlembagaan PAN.. mungkin selain dari mengikut al quran dan al sunnah (sekadar bersangka baik - ini pun kalau mat sabu x membantah kerana dia dah ngaku x berjiwa islam), DEWAN HARIAN ULAMAK DAP turut menambah syarat agar PAN perlu taat pd TOK2 GURU LGE dan LKS tapi dlm masa yg sama cukuplah sekadar mengalu2kan kewujudan Ustaz Ahmad Awang dan Ustaz Ghani Shamsudin yg setakat ini berjaya disenyapkan (tanda setuju) dalam isu Oktoberfest..

    Sebaliknya tambah menarik, PAN pula hendaklah bersikap anti ulamak2 muktabar di Malaysia terutamanya Mufti Negeri Pahang kerana memandai je mencabar DAP agar menyaman beliau dlm isu khutbah jumaat. Selain dari itu, PAN perlu juga kecualikan hudud dari perjuangan PAN, barulah perlembagaan PAN boleh diendorsekan oleh MAJLIS SYURA ULAMAK DAP..

    Sekian adanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah la nak berhujah dgn hujah tahap ahli politik tolol pas..
      Kahkahkah
      Pas tolak hudud,besekongkol dgn umno yg tolak hudud.
      Skrg besetuju tolak hudud dgn parti ikatan..
      Dewan ularmak pas adalah dewan sesat hadi marang..
      Tak ada satu pun perlembagaan pas yg berdalilkan alquran.
      Coba jawab hujah aku dengan fakta.
      Copy paste perlenbagaan pas jika ada berdalilkan alquran kat sini bg org ramai baca.
      Tak payah la tunjuk kebahalulan walaun pas tak pandai berhujah,kalau berhujah pun off topic,
      Apa lg jika diajak berdebat,bacul semuanya dari atas smp kebawahan.
      Mmg tepat pas begelar parti broka dan barua
      Kahkahkah

      Delete