MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Kita bertemu dimedan ,wahai orang gaji UMNO.

Mesej untuk rakyat

APA BEZA KHADAM DAN ORANG GAJI?

Apa lagi kamu nak kata dan gelar kami. Cukuplah bermain politik seperti ini. Selepas ini pasti ahli dan pengikutnya pula akan menggunakan panggilan tersebut. Dulu jebon, barua, broker sehingga pengkhianat dan yang terbaru khadam.

Jika itu yang Islam ajar, kamu silap. Jangan rosakkan imej agama yang telah kian lama punah. Apakah selepas ini kami pula yang panggil kamu khadam UMNO? Sampai bila? 

Ini bukan politik matang, ini politik pramatang. Dulu kamu hina MIC dan MCA sebagai tongkat UMNO BN, hari ini kamu sendiri yang ambil alih menjadi ganti. Selamat berjuang yang gelar kami khadam DAP, kita bertemu dimedan wahai orang gaji UMNO.

Sekian, terima kasih.

17 Responses to "Kita bertemu dimedan ,wahai orang gaji UMNO."

  1. Itulah dia..walaunta2..dan lebai2 kulup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh tolak umno secara menyeluruh x matang
      Suruh tolak najib ganti dgn umno lagi itu matang
      Aiiii....bantai kau la walatokong2...patut madey yg dah 91thn masih boleh cucuk hidung walatokong2...habis semua turun sign...habos dosa madry tanpa perlu mintak maaf...hebat madey
      Lepas kot2 la...pengganti najib dari umno lebih dahsyat dari najib...camner?
      Turun plak tandatgn lagi...terampun pulak dosa najib...x gitu
      Terima la hakikat...drklasi rakyat kamu tertipu
      Trrima la hakikat...tokong tidak maksum
      Jgn utamakan redo cina...redo allah tu patut dikejarkan dulu
      Nanti jd mcm qiran citer:

      (صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ)
      [Surat Al-Baqarah 18]


      Delete
  2. Itulah dia..walaunta2..dan lebai2 kulup

    ReplyDelete
  3. pas tu bukan org gaji tapi babu umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu tokong suruh ratib pas nk ug...akhir sekali deklarasi rakyat terbukti...dari mulut madey...mulut muyiddin...mulut mukhriz...sure uol spin la...zaid pun dah fening
      So...sape babu dan beriya2 nk ug dgn umno ni...x faham gak lagi...kot x faham...patut ler madey senang2 kelentong...pakcik tu dah 91thn la...tp otak geliga kan....walatokong tertipu

      Delete
    2. Standard walaun PAS. Nak argue pun buang masa jer. Lantak ko ler labu.. Politik matang... kah kah kah kah

      Delete
    3. bukan nya po[itk matang tapi politik bangang walaun..

      Delete
    4. dah takleh jwb ckp buang masa plak...nampak sgt x mampu nk berhujah...mampu fitnah lebih la..walatokong betul la

      Delete
  4. Bagus .. sekurang2nya kini Datuk Wan Rahim sudah pun mengaku secara terbuka bahawa PAN adalah khadam DAP.. manakala tuduhan pd PAS bhw PAS khadam UMNO hanyalah tuduhan tidak berasas sama sekali memandangkan kini PAS bersama Blok ke 3 bukannya BN!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita tak pyah layan org gila yg minum susu omega hadi tu..sel otaknya tak mpu nk bersambung..kahkahkahkah..

      Delete
  5. PAS.....PIS.....PUS......MERONO....MEREN'EA............NGAPUS...KOYO WONG PENGORR...............................................

    ReplyDelete
  6. Bagus.. sekurang2nya kini Wan Abdul Rahim (PAN) sudah pun mengaku secara terbuka bahawa PAN adalah khadam DAP.. 

    Manakala tuduhan kpd PAS bhw PAS adalah khadam/orang gaji UMNO hanyalah tuduhan kosong semata2 malah tidak berasas sama sekali memandangkan kini PAS bersama Blok Ke 3 bukannya BN!! Bagaimana pula dgn PAN? Bersama tuan besarnya dlm PH atau tidak?

    Khadam mana khadam?..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete