Terkini

PRN Sarawak 2011, PAS dapat 9,719 undi.

Pilihanraya Negeri Sarawak 2012, PAS dapat undi 9719, PKR  117,100 undi dan DAP 134,847 undi.

PRN 2016, PAS sudah kuat bertanding bersendirian.Sudah tentu boleh dapat undi lebih.Selamat berjuang PAS.

12 Responses to "PRN Sarawak 2011, PAS dapat 9,719 undi."

  1. 2012 org melayu tak suka DAP punca yg menjejaskan undi PAS.. kini kita tunggu PRN yg terkini di mana PAS sudah tiada lagi hubungan dgn DAP.. apa pula nasib PAN yg dikhodamkan DAP..

    ReplyDelete
  2. Huh? Disebabkan orang melayu tak suka DAP maka PAS dapat seciput je undi? kalau itu benar sudah tentulah undi yang PKR dan DAP dapat juga tak sampai 5000 tetapi hakikatnya DAP dapat 134,000 undi dan PKR dapat 117,000. Faktanya orang melayu Sarawak memang tak percaya kat PAS pun dan sekarang orang melayu semenanjung juga dah tahu kenapa orang melayu Sarawak benci dengan PAS. Hujah bodoh yang datang dari puak2 yang bodoh tapi sombong.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  3. Barang di ingat 2016 PAS + IKATAN = PASIK
    Mesti laaaa ehem... eheem.. eheeeemm!!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu undi utk PAN bermakna
      👉 satu undi utk TGPDR ✔
      👉 satu undi utk DAP ✔
      👉 satu undi utk ISLAM ❌
      👉 satu undi utk HINA ISLAM ✔

      Delete
  5. Satu lagi komen jahil yang membuktikan puak2 ni memang puak2 jahiliyah. Islam sendiri tak kenal tapi berlagak kononya dialah pejuang islam. Islam tu bukan di jubah dan di serban, Mat oiii.. Sekarang ni cerita2 tentang hudud pun dah senyap dan akta 355 tu pun dah terbongkang tapi masih lagi nak perdaya umat Islam bahawa korang ni pejuang Islam??? Rentikanlah pembohongan kamu tu, kamu tu semua pejuang fulus macam macai2 UMNO gak...Rakyat dah tak percaya dah!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tumpang ketawakan walaun jerr...

      Kah kah kah

      Delete
  6. Pasngok + umngok = kelabu asap

    ReplyDelete
  7. Satu undi utk PAN bermakna
    👉 satu undi utk TGPDR ✔
    👉 satu undi utk DAP ✔
    👉 satu undi utk ISLAM ❌
    👉 satu undi utk HINA ISLAM ✔

    ReplyDelete
  8. An Anonymous tu barua UMNO yg cari makan dlm blog pembangkang...pemakan dedak..nak cari kerja yg mulia malas.. jadi tukang fitnah..

    Cakap apa pun kat dia dah tak jalan.. hati dah berkarat

    ReplyDelete
  9. An Anonymous tu barua UMNO yg cari makan dlm blog pembangkang...pemakan dedak..nak cari kerja yg mulia malas.. jadi tukang fitnah..

    Cakap apa pun kat dia dah tak jalan.. hati dah berkarat

    ReplyDelete
  10. Sebenarnya dalam kontaks perjuangan islam yg syumul di Malaysia, jika sebuah parti itu khadam DAP (PAN) secara otomatiknya ianya juga khadam UMNO (PAN).. buktinya kedua2 DAP dan UMNO bersepakat menolak PAS.. maka kini ketiga2 entiti ini adalah sebenar2nya musuh PAS (iaitu parti islam yg dah dibuktikan dgn perlembagaan islamnya).
    Sblm ini imej islamnya giat cuba dikikis oleh G18 lantaran G18 tak henti2 mengajak dan mengajar ahli2 PAS agar tunduk kpd DAP sbgaimana PAN tunduk! (ini bukan imej islam kerana mana mungkin islam jadi khodam kpd DAP!)..

    Kini barulah pengundi2 Sarawak faham bahawa imej islam bukanlah bermaksud tunduk kepada tokong DAP sptmana yg disarankan dan diamalkan oleh PAN!

    ReplyDelete