Terkini

Tempoh kempen tiga hari,jumpa pengundi -Mat Sabu.

*(SERUAN PRESIDEN AMANAH)*

*LIPATGANDAKAN USAHA, MENANGKAN CALON PAKATAN HARAPAN*

1. Tempoh berkempen bagi PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar masih berbaki 3 hari sahaja lagi. Seluruh ahli AMANAH perlu bekerja kuat supaya parti kita yang mewakili Pakatan Harapan boleh menang di kedua-dua kerusi ini.

2. Kehadiran Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan seluruh kepimpinan PKR, kehadiran Lim Kit Siang dan seluruh kepimpinan DAP, disokong oleh NGO dan masyarakat sivil, termasuk Datuk Ambiga dan Maria Chin melambangkan sokongan padu semua pihak kepada calon AMANAH.

3. Angin perubahan sedang berlaku. Kehadiran kumpulan Deklarasi Rakyat yang diketuai Tun Dr Mahathir Mohamad juga sedang mengubah suasana politik semasa.

4. Kerajaan Datuk Seri Najib sedang mengalami tekanan kuat akibat rasuah dan penyelewengan, belanja mewah isteri dan lain-lain skandal yang telah didedahkan oleh pelbagai pihak.

5. Oleh itu anggota AMANAH hendaklah mempertingkatkan kerja dengan bertemu semua pengundi. Lipatgandakan usaha, terus bekerja kuat dan bertawakal kepada Allah SWT.

6. Semoga seruan ini mendapat perhatian seluruh anggota AMANAH, juga rakan Pakatan Harapan dan NGO supaya impian merubah landskap politik negara dapat dicapai.

Harapan Baru

*MOHAMAD SABU*
Presiden
Parti Amanah Negara

*14 JUN 2016*

0 Response to "Tempoh kempen tiga hari,jumpa pengundi -Mat Sabu."

Post a Comment