MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Haji Hadi kena bagi MC kenapa tak datang sidang DUN

Haji Hadi kena tunjuk bukti surat MC atau surat cuti kenapa tidak hadir sidang Dun Terengganu.

Dengan tidak kehadiran beliau, kerajaan BN masih selamat.Kerajaan BN tidak perlu takut, jika undi tidak percaya dilakukan.

17 Responses to "Haji Hadi kena bagi MC kenapa tak datang sidang DUN"

  1. Matang aka menatang?

    Tuduhan Sarawak Report 90juta tu...bila Hadi Awang nak komen, saman? Kalau kawan sedondon nya si Najib Tun Razak kena tunggu hari selasa. Hadi Awang pulok....nak tunggu hari apa pulok? Hari rabu ke...

    Kesian macai2 bawahan....dpt asap dan debu aje.

    ReplyDelete
  2. Turun ke sungai menjala ikan,
    Ikan yang dibakar pastilah sedap,

    Kasihan PAN masih mengharapkan agar PAS dimalukan,
    Sebagaimana PAN dimalukan bila di'tanggapanmeluas'kan sebagai khadam DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila dah jadi barua kpd si zalim tak rasa malu ke?
      Lebai2 mana ada perasaan malu skrg.... terutama mr presideng!!

      Delete
    2. lebai mementingkan kemaluannya...

      Delete
    3. Salam En. Ir Anonymous,

      Kasihan PAN dimalukan???

      Kasihan PAS lagi teruk dimalu kemaluankan!!!

      Parti Lebai kebas duit????

      HAAHAHAHAAAA, PAS KHADAM UMNO JUAL AGAMA!!!

      Delete
  3. Ir anonymous... apa benda kau merapu ni... kau pegi kat blog2 lain. Isu 90 juta dah sensasi dah.. apa ke benda nak kaitkan parti amanah.dah pimpinan pas pun bg ulasan pru 14 1 lawan 1.. akibat keputusan di sg besar..yg kau masih lagi meraban kenapa..baca byk blog.. jgn asyik baca blog pro pas je..

    ReplyDelete
  4. Ingat senang ke nak keluar parti ijau macam kulit..? Tapi kena jugak keluar sebab lebih baik ambik isi yg oren dari yg ijau...
    Lagipun adik paham beza hidup beragama dgn berkulit seumpama ahli agama untuk hidup...
    Situasi hari ni andai ditakdirkan PRU calon PAS vs Tunggul Kayu adik dan keluarga akan undi tunggul kayu... bye2 PAS..

    ReplyDelete
  5. Salam EN. Ir Anonymous,

    Amacam sekarang,

    Tulis fitnah mengadu domba bagai, solidariti dengan perasuahlah, apa jadi sekarang???

    Kepada En. Ir. Anonymous, bersoladiritilah dengan PAS kena tuduh rasuah RM () juta!!!

    HAhaahaha!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 90 juta tu fitnah kan? Banglo amacam? Tak jadi PRN masuk dalam nampaknya..

      Delete
  6. Nampaknya perancangan PAS utk hancurkan UMNO sudah semakin hampir jadi kenyataan dari hari ke hari..
    Cuba bayangkan jika Najib jatuh dari awal spt yg dirancangkan oleh PH dan Tun M, pasti Tun M sendiri akan kemudi UMNO kembali sehingga jadi lebih kuat..
    Kini dgn penubuhan parti baru, secara tak langsung Tun M bertindak membantu PAS utk sama2 hancurkan UMNO..
    Tun M baru perasan bahawa UMNO perlu dihancurkan terlebih dahulu barulah negara dapat dipulihkan..
    Hebat sungguh bacaan politik TGHA dan TITM!!

    Takbir 3X

    Kini dah ada parti baru, buat apa lagi nak masuk PAN.. bekas ahli UMNO yg hendakkan sistem Islam yg diredhai Allah boleh masuk PAS dan yg masih berfikiran sekular pula boleh masuk parti baru. Bagaimanapun bagi yg bebal dan suka khianat kpd parti lama pula masih lagi boleh masuk PAN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam En. Anonymous,

      Oh, 90 juta fitnah, banglo pakai duit sendiri tak ada balasan kontrak tak fitnah pula????

      KEPALA HOTAK KAU!!!

      Delete
    2. Salam En. Anonymous,

      Kalau hebat sangat pemikiran Haji Hadi kenapa ada isu terima 90 juta???

      Nik Aziz, Fadzil Noor dan Yusuf Rawa tak ada isu 1 sen pun???

      Sebut berapa ramai orang UMNO masuk PAS???

      Yang tinggalkan PAS ada la!!!

      Itu bijaksana ke bodoh sana sini???


      Delete
    3. Anak teruna mengembara membawa panah,
      Kaki terluka sehingga bernanah,
      Mujurlah ada tok batin tolong balutkan dua tiga lapis,

      Tuduhan UG PAS dah berjaya membuktikan itu hanya fitnah,
      Bila pulak agaknya PAN boleh buktikan yang penasihat parti setuju utk diraikan kemenangan calon PAN dgn cara TONGGANG ARAK bersama ADUN Sekinchan itu fitnah,
      Kerana sampai sekarang takde pun suara bantahan dari penasihat parti 'islam' aka pembaca doa penutup majlis!.

      Delete
  7. Salam En. Anonymous,

    Siapa kata dah terbukti UG hanyalah fitnah???

    Bukti dah depan mata!!! Hanya bahlol dan hipokrit je yang pura-pura tak nampak!!!

    Orang PAS memang kebanyakannya bodoh!!! Janganlah beritahu saya Encik pun bodoh juga sampai hipokrit pun tak tahu apa maknanya!!!

    Itulah orang bodoh, TONGGANG diceritanya!!!

    Habis tu TONGGENG KAT KRABI???

    Habis tu TONTON(G) (Ganu, kena tambah "g") KAT GERMANY???

    Habis tu TINGTONG 90 JUTA???

    Apa kata Mursyidul Am PAS yang lama almarhum Nik Aziz???

    Lantaklah nak minum 3 tong pun dia bukan Islam!!!

    YANG KAU BODOH SANGAT APA HAL???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada sebuah parti yg telah berjaya 'menaikkan' nama Islam dgn menurut apa sahaja kehendak harbi hatta jika terpaksa menyokong aktiviti murtad sekalipun. Pada mereka rahmatallilalamin adalah pabila berjaya menyokong LGBT dan Pesta Arak spt Octoberfest dan spt ketika meraikan kemenangan parti 'islam'.

      Pada mereka juga, Islam yg sebenar ialah yg terhad kpd membaca doa ketika majlis rasmi golongan harbi dan golongan murtad serta golongan fasik sahaja. Dgn erti kata lain golongan2 ini perlu lebih diutamakan dari perjuangan hukum hakam Allah Taala.

      Dan jika ada golongan lain yg mahu mengikuti ajaran alQuran dan asSunnah, sbg contoh jika ingin melaksanakan hudud atau menentang kemungkaran spt LGBT, ianya adalah dianggap sebagai telah menjual agama.

      Sekianlah mereka seadanya!

      Mujurlah saya tidak mendedahkan nama mana2 pihak melalui tulisan saya di atas! Mohon tidak terasa oleh mana2 pihak!

      Delete