Terkini

Datuk Husni, bekas Menteri Kewangan sudah kena hentam,


Syabas Husni berani hilang semua .Sanggup letak jawatan Menteri.Bukan semua Menteri berani buat macam Datuk.

Datuk Husni, berani bersuara dan beliau tahu risiko apabila bercakap benar.Beliau tidak ada kesalahan rasuah, dan tidak ada kesalahan salah laku dalam UMNO,Pengundi  Kawasan Tambun  pun tahu beliau wakil rakyat yang berkhidmat.

5 Responses to "Datuk Husni, bekas Menteri Kewangan sudah kena hentam,"

  1. Assalamulaikum Admin,

    Boleh tak kita sama2 link-kan blok. Blog saya:

    biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    Sekiranya sudah di-link harap maklumkan kat email saya: biarlembuyangjadilembu@gmail.com

    Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Assalamulaikum Admin,

    Boleh tak kita sama2 link-kan blok. Blog saya:

    biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    Sekiranya sudah di-link harap maklumkan kat email saya: biarlembuyangjadilembu@gmail.com

    Terima kasih

    ReplyDelete
  3. Salam semua,

    Kawan kita En. Ir, Anonymous rupa-rupanya kata malas nak join rupa-rupanya pindah forum lain.

    Mangkuk ni bukan nak insaf, menipu lagi. Hari tu mengaku pergi oversea, baru ni mengaku mengaku jurutera pulak!!!

    Dia punya terukla sampai kalau dia mengaku pencacai tua angkat najis orang pun tak berapa percaya.

    Kepada penyokong-penyokong PAS, ingat, tanda-tanda laknat Allah tu dah ada pada korang. Fikir dulu, jujur pada diri sendiri. Berbaloi tak kena murka Allah!!!

    Kalau ada persoalan dah sebagainya, atau nak debat, debat elok-elok. Jangan tunjukkan korang ni bodoh. Penat tau tengok sebangsa seagama macam ni macam bangang nak mampos!!!

    Raikan perbezaan. Selamat Menyambut Aidil Adha dan Hari Tasyrik (11, 12, 13 Zulhijjah - Hari diharamkan puasa).

    ReplyDelete
  4. WA TAK CAYA SAMPAI MAMPUS KECUALI DIA ISTIHAR HUDUD LAKSANA ISLAM SEBAGAIMANA BRUNEI...........

    ReplyDelete
  5. p/s umno umno dato husni kata walau pun dia lepaskanjawatan tu dia tetap umno sedang fikir nak cari jalan tolong najib po da...........

    ReplyDelete